Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan varmt rekomendera! Blir betydligt rappare motor! Har provat på xr650. Enda nackdelar jag har hört är mer slitage o mer aluminiumspån i motorn som ej är bra för lager!!? Men det skiter jag i allt för mer pullvertompasvan skrev:Hej . Finns det någon som provat aluminium drivplattor
i kopplingen typ Cryoplates el liknande ?? Dessa är ju 65 % lättare så det
vore ju inte helt fel.![]()
Ja tack för det Boost . Då blir det ju till o handla dåBoost 2 skrev:Kan varmt rekomendera! Blir betydligt rappare motor! Har provat på xr650. Enda nackdelar jag har hört är mer slitage o mer aluminiumspån i motorn som ej är bra för lager!!? Men det skiter jag i allt för mer pullver![]()

i roadracing SOS kör man utan svänghjul + allt annat toklättat!!andersbrink skrev:En stånka behöver nog all sin roterande massa den kan få i motorn men man kanske tjänar 0.22 hästkrafter, är det värt det?
0,22hk är det förmodligen i toppvarv i en bänk! Men körupplevelsen är betydlikt roligare, lättare att plocka upp på bakhjulet ex!tompasvan skrev:Ja tack för det Boost . Då blir det ju till o handla då
för o,22 hk vill man ju inte missa, eller ??![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |