Crusty Niklas of Gärde 1-2

Tjusigt!

Vars är rullen skjuten? Ser ut som åkrar utanför Latorp, känner igen slätten och kullarna tror jag, får någonslags nostalgikick då det ser ut som mina gamla hemtrakter.

/perris

Tjusigt!

Vars är rullen skjuten? Ser ut som åkrar utanför Latorp, känner igen slätten och kullarna tror jag, får någonslags nostalgikick då det ser ut som mina gamla hemtrakter.

/perris

Imponerande!

Jag bor bara 400 meter från platsen där jag körde, och japp, det är i Latorp-bigcity ;) Vars bodde du då?

asså jag måste lära mig stegra... hur gör man med en 125:a ? e de samma tekniker med kopplin o så eller ?

jag förstår inte slå av o gasa tekniken, kan ju göra den. men det känns inte alls lika behagligt.

ligg på mellanvarv gasa fullt o dutta upp hojen på slangen med kopplingen, o träna på o ligg högt som fan, me foten på bromsen, vänj av dig släppa fötterna reflexen, o träna på o slänga i nästa växel. så wheelar du snart hur långt du vill:tummenupp .

Imponerande!

Jag bor bara 400 meter från platsen där jag körde, och japp, det är i Latorp-bigcity ;) Vars bodde du då?
:-)

Härligt! Vilka minnen! Gick på dagis precis bredvid maranatabarnen i Norra Latorp, det var roligt, minns att vi kunde stå i timtal på varsin sida om stängslet och bara spotta på varandra till absolut ingen nytta. Ack den barndomen!

Dock bodde jag mer norrut, vid Tysslingen åt Frösvidalhållet mitt på bonnvischan.

/perris

Ettan sög men tvåan dög sa 01:45 ragget.
När ska vi få vara med på film? Vi som kan köra :P

Ettan sög men tvåan dög sa 01:45 ragget.
När ska vi få vara med på film? Vi som kan köra :P

Äsch, du e för fet för att kunna köra :FU
Kanske kommer en film snart där jag kör seriöst, och ditt 01.45 ragg förstår sig inte på humor, hoppas du inte lät henne komma till.:D

Jamen vi kanske kan filma på söndag om ni orkar lyfta rövarna och dra ut en sväng:tummenupp

Äsch, du e för fet för att kunna köra :FU
Kanske kommer en film snart där jag kör seriöst, och ditt 01.45 ragg förstår sig inte på humor, hoppas du inte lät henne komma till.:D

Jamen vi kanske kan filma på söndag om ni orkar lyfta rövarna och dra ut en sväng:tummenupp

Haha, jag ska nog visa dej pöjk :D
Ska vi säga söndag? :)

Jag är orolig för vad du har att visa mig :D
Lördag, eller söndag, eller varför inte båda?
You name it = it is.:tummenupp

får vi åka där ni åkte på rullen? rätt lätt att göra upp en liten bana ju, sen är det ju ett plus att åkern är färdigplogad när vi är klara.. :D

får vi åka där ni åkte på rullen? rätt lätt att göra upp en liten bana ju, sen är det ju ett plus att åkern är färdigplogad när vi är klara.. :D

Ska höra med Palle om han kan snacka med bonden, han känner honom tydligen lite genom jaktlaget. Vore grymt kul:tummenupp

Ni är fan trasiga.

(Annat är det här nere, ojvoj. Hittade tre flak med utgången light-cola i ett hörn av verkstaden. Vad gör man då? Jo, vetenskapliga experiment. Pinnsvetsa på full colaburk. Gasolbränna full cola burk tills den smäller. Svetsa lite mer för att komma fram till vilken metod man bör använda sig av för att få bästa sprutet. Var väl lite vad vi förnöjt oss med ikväll)

Hur går det med Crusty Niklas of Gärde ?
Blev det någon trea ? Klart underhållande filmer :tummenupp

Humor på hög nivå :)

Hur går det med Crusty Niklas of Gärde ?
Blev det någon trea ? Klart underhållande filmer :tummenupp

Humor på hög nivå :)

Skulle ha filmat idag med en till polare, som kan köra på riktigt. Tyvärr hade han inte fått på nya plasten på sin hoj än så det får bli nån gång nästa vecka hoppas jag.

kul att du tycker det:)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back