Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OlleR skrev:Jag hänger fortfarande inte med, kan nån ta ett exempel på en krasch där man bör ha cross-skor istället?
Om man jämför mina crossskor och mina RR-dojjor så är RRdojjorna hårdare på flera ställen, sånna ställen som man vid en normal crasch slår i/bryter i?Supermoto skrev:Jag oxå....
Ett exempel: ALLA!
Supermoto skrev:Klart ingen ska mobbas
Du kan ju börja med att jämföra hur hårda sulorna är på skorna. Jag slår vad om att MX-bootsen är mkt hårdare än RR-bootsen. Där kan du lätt tjäna ett par brutna tår.
Ungefär så jag resonerar för mig självZeb_Macahan skrev:I skogen däremot är det en annan femma, Finns mycket att slå i där...
podde skrev:Vector stövlarna e totalt grymma, ap sköna!!!!!!
ddevil skrev:Klotade med ett par Vector på fötterna för några veckor sedan. Hojjen gled med mitt benen bra bit innan jag hann sparka bort den, klockrent. Det typ enda jag inte fick ont i var fötter o smalben...
Däremot så får jag ena förbannade skavsår på smalbenen av dojjorna. E kanske för benigt byggd, men f*n, det måste väll flera vara oxå?
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |