Crosstävlingar på Eurosport!

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Hejsan!
Har nu tittat några veckor i rad på crosstävlingar på Eurosport. Men det som förvånar mig mest är att det märket som snackas minst här i forumet (Yamaha) är det märket som verkar vara helt outstanding.
Hur kommer det sig att inte fler åker Yamaha?

Jaru, om det har varit på tisdagar vid åtta-nio lr nått. Men är i Norge på veckorna, om det skiljer sig något på deras kanaler. Tycks iaf visa nästan varje dag :)
Okej.

Känns som att svenska eurosport alltid visar tennis och biljard!

Fyfan!

Yamaha är bäst... :yoparty Hade det funnits en lv-reggad 450 så hade jag haft en. utan tvekan.... :tummenupp

Det finns det ju:confused: Jag kör en bland annat :D :tummenupp

Ja då har du en på milijonen för jag kan inte hitta nån och enligt yamaha måste du spränga, måla om, byta märke, pissa på, hojen för du ska få egenom e-regg till lv-regg... :mad:

Jag åker inte Yamaha för att dom har sjukt sinnesstörda priser på sina reservdelar om man jämför med tex KTM.

Okej.

Känns som att svenska eurosport alltid visar tennis och biljard!

Fyfan!

Haha! Håller med.

Dock så har man Eurosport 2. Där visas det mera sånt. Eller så är man så jevla pro, som jag är då, att man beställer kanalen Motors TV (genom Comhem) som visar MX, RR, NASCAR m.m.

Va:confused: Finns ju t.o.m vissa 426:or som är det, alltså -02:or. Du måste ha kollat på ngn import eller annat "konstigt" för det finns många lv-reggade yamaha wr..

Jag har kollat med yamaha center på helt nya 07or och dom är e-reggade och det gick inte att få dom lv-reggade. Och jag har kollat på blocket och har aldrig ens sett en lv-reggad yamaha... :va

Jag har kollat med yamaha center på helt nya 07or och dom är e-reggade och det gick inte att få dom lv-reggade. Och jag har kollat på blocket och har aldrig ens sett en lv-reggad yamaha... :va

Mögel kolla på wr, inte yzf... andra kammar så blir det nästan samma hoj!

Tänkte inte på att det skulle vara i Göteborg men tror nog det finns lv-reggade där med ngnstans:D

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back