Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Therudeboy skrev:Alpinestars sånna som miss Brink har vita skit fräscha.
Fixx skrev:Vilka cross stövlar ska man välja.,.
Är sugen på ett par Alpinestars Vector..
Men även ett par SIDI med S.R.S sula så man kan byta ut fotplattor i foten.. Det behövs ju när man kör motard.
Vilka andra ska man satsa på?
Holy Rider skrev:Lelles har bra pris på SIDI S.R.S nu, 1995:-
ktm__kungen skrev:Stämmer detta?
Finns inte med på hemsidan.
Om de nu stämmer är det ett jäkligt bra pris!
Therudeboy skrev:Alpinestars sånna som miss Brink har vita skit fräscha.
El Presidente skrev:Hoppas du inte misstycker Fixx, om jag "lånar" din tråd lite för att ställa följande fråga:
Om man vill ha en LÄTT cross-stövel, dvs en som inte är så f-bannat klumpig som de i regel brukar vara(ja jag VET att man får göra avkall på skyddet!), vilken väljer man då??
De få cross-stövlar jag prövat(är INTE många) har varit stora, klumpiga och totalt utan känsla för vare sig växling/fotbromsning eller något...
Ngn som har ett tips på det jag söker...??
Fixx skrev:Vilka cross stövlar ska man välja.,.
Är sugen på ett par Alpinestars Vector..
Men även ett par SIDI med S.R.S sula så man kan byta ut fotplattor i foten.. Det behövs ju när man kör motard.
Vilka andra ska man satsa på?
Jag håller med Belle!El Presidente skrev:Om man vill ha en LÄTT cross-stövel, dvs en som inte är så f-bannat klumpig som de i regel brukar vara(ja jag VET att man får göra avkall på skyddet!), vilken väljer man då??
De få cross-stövlar jag prövat(är INTE många) har varit stora, klumpiga och totalt utan känsla för vare sig växling/fotbromsning eller något...
El Presidente skrev:Hoppas du inte misstycker Fixx, om jag "lånar" din tråd lite för att ställa följande fråga:
Om man vill ha en LÄTT cross-stövel, dvs en som inte är så f-bannat klumpig som de i regel brukar vara(ja jag VET att man får göra avkall på skyddet!), vilken väljer man då??
Yasha skrev:Jag håller med Belle!Jag kör med Alpinestars Vector (liksom övriga i den motardkrets jag umgås i...) och jag använder dem både när jag kör motard och när jag lånar sambons Gixxer...
Det är klart den är lite vresig i början, men när man dels vant sig, dels gått in den, så är det en otroligt följsam stövel! Har dessutom själv aldrig provat något som sitter så j-a skönt på foten!![]()
Och de tål en hel del vatten innan det börjar sippra in...
Öööhhh... det är inte meningen att man ska släpa fötterna i backen...LasseR6 skrev:Det direkt dåliga med Alpinestars är att hälen på sulan inte är homogen. När klacken väl är nedsliten 5mm(ingen aning om exakt mått), så är det hål rätt in till stövelns innersula/läder under foten.
Vätan gör snabbt stöveln kass.
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |