NisseHt
Yamaha samlare
Ap ap ap - vad är detta? Sälja!?Vad blir det istället då?
![]()
Enligt https://www.sporthoj.com/forum/show...ssplanemotor&p=6372548&viewfull=1#post6372548 så blir det en R1 igen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ap ap ap - vad är detta? Sälja!?Vad blir det istället då?
![]()
Enligt https://www.sporthoj.com/forum/show...ssplanemotor&p=6372548&viewfull=1#post6372548 så blir det en R1 igen![]()
sant men jag kanske provar en racehoj nästa gång slipper jag vara så jäkla rädd om den som jag är om nuvarande...
bra o veta den dagen jag skall köpa en beg. R1 av nya generationen,...
då lär det bli en 15 för mig iaf
Nån som ska på kvällskörningen på Torpet imorgon?
Jag behöver hjälp, köpte en R1:a -13 med Acrapovic helsystem i år, det är den första R1 jag äger, den går riktigt dåligt på låga varv (under 7000) håller jag jämn gas rycker den till då och då, (hackar till) kan typ inte köra på högre växel en 2:an under 100 km/h, blir även samma sak om jag ligger på 3:an i typ 110km/h och varvet går ner en bit under 7000:- varv så går den ryckigt/hackar, de jag pratar med säger att det är normalt att den går så dåligt på låga varv, är det verkligen så? är det max 2:an som gäller under 100km/h? Vid höga hastigheter finns inte problemet om jag inte kommer ner under 7000 varv då kan den börja rycka igen. EXUP ventilen är inte kvar, oklart om den är mappad, tror inte det, har inte märkt någon direkt skillnad på problemet om jag kör A, B eller STD läge, Tänkte lämna in den på Yamahacenter, men tänkte höra först om någon vet vad det kan vara eller om det är normalt på R1:an?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |