Crosskörning på söndag 13 december!

...ummm, hur blev det med den hojtvätten, har en CR250 som blir skitig helveTT stup i ett. :hihi

eftersom intresset var väldigt svalt så blev det inte av.......kanske sker nästa år, man vet aldrig.

Jo, han har den kvar. Men den är dock till salu, så jag är inte säker på om han vill låna ut den då hehe :krama Det är värt att fråga iaf :tummenupp

jaaaa gör det!! tänkte skriva att du skulle fråga men var inte säker på om han hade kvar den eller inte, du nämnde något sist vi sågs. :)

men försök så kör vi tillsammans, kommer bli skitkul!! :tummenupp

Jag vill också. Hade för avsikt att köpa mig en liten busmaskin. Tyvärr finns det nog inte utrymme för det nu. :(
Fast, nu på söndag är jag nog lite upptagen. Kommer nog stå i köket större delen av dagen. Tydligen ska jag baka och laga mat stup i ett... ;)

Kl 1100 på Lidls parkering i Arlöv i morgon! :tummenupp

Ujuj Jag vill me. Hur hittar man till Lidl i Arlöv?

har du gps? eller vill du ha vägbeskrivning?

om du kör från hbg så tar du av avfarten Burlöv, kör ca 150 m och tar nästa avfart. Så är du direkt i Arlöv, kör förbi statoil, rakt i rondellen ca 200m sen svänger du höger in på Burlöv Center. Sväng direkt höger igen, kör rakt höger över den lilla bron, höger o sen har du rakt framför dig Lidl.

Plinga om du inte hittar, jätte enkelt är det. :)

har du gps? eller vill du ha vägbeskrivning?

om du kör från hbg så tar du av avfarten Burlöv, kör ca 150 m och tar nästa avfart. Så är du direkt i Arlöv, kör förbi statoil, rakt i rondellen ca 200m sen svänger du höger in på Burlöv Center. Sväng direkt höger igen, kör rakt höger över den lilla bron, höger o sen har du rakt framför dig Lidl.

Plinga om du inte hittar, jätte enkelt är det. :)

Tack Money Du e en klippa
Vi ses imorn då?
Ska jag ta med stället eller blir det bara titta imorgon?

Tack alla för en sjukt rolig dag! :tummenupp Nån som har en cross till salu som passar lilla mig? Helst med elstart...... annars måste jag träna benmusklerna/bli tyngre.. :gnissla

Tack alla för en sjukt rolig dag! :tummenupp Nån som har en cross till salu som passar lilla mig? Helst med elstart...... annars måste jag träna benmusklerna/bli tyngre.. :gnissla

Hann du tycka det var roligt!?
Du stod ju mest och tittade på hojen och klurade på hur man skulle få igång den:krama

Bifogat

• linnea.jpg
    linnea.jpg
    70.5 KB · Visningar: 74
Last edited:
Tack för en sjukt trevlig dag, tråkigt att jag inte fick köra men jag är glad att jag lyckades få er andra att äntligen få tummarna loss o skaffa egna. Hihihi......va lite min plan. :tummenupp

Har tom lyckats få min syrra att bli intresserad och hon ska med nästa helg och provköra min cross! :D

Alla bilder och filmer kommer senare.

Vad hände med alla bilder:va

Vi hade ju besök av en annan riktig kamera så lite bra bilder blev det väl?

Ja jag vill ju med vara med på bild, med dom coola googlarna:yoparty

Vad hände med alla bilder:va

Vi hade ju besök av en annan riktig kamera så lite bra bilder blev det väl?

Ja jag vill ju med vara med på bild, med dom coola googlarna:yoparty

Undrar jag med, leica fota oxå massa jö. :)

Undrar jag med, leica fota oxå massa jö. :)

Tusse tycker jag är en dålig fotograf så jag vågar inte lägga upp nåt :(

Eller snarare så låg den tyvärr mest i väskan.. men jag har en finfin bild på ovan nämnda kritiker som jag lägger upp när jag kommer hem ikväll.. :banana

Tusse tycker jag är en dålig fotograf så jag vågar inte lägga upp nåt :(

Eller snarare så låg den tyvärr mest i väskan.. men jag har en finfin bild på ovan nämnda kritiker som jag lägger upp när jag kommer hem ikväll.. :banana

Det var ju med min kamera du inte lyckades så bra juuu:krama

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back