Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För dom pengarna får du en bra hjälm oavsett märke. Det viktiga är att den sitter skönt så prova, prova, prova.jonnep skrev:Tja, jag hade tänkt investera i en crosshjälm. Hade tänkt landa på mellan 2 och 3 tusen och vill ha en bra och säker hjälm, hur den ser ut skiter jag fullständigt i.
Några tips ?
Scott i Sverige är generalagenter för Suomy... Kolla med dem vem som är återförsäljare i din närhet.jonnep skrev:tackar för hjälpen..
vet ni någon svensk återförsäljare som har soumys hjälmar ?
den där spectre verkar schysst
Jockwell skrev:Så här ser min ut i alla fall...
Jag tänkte först ta den vita, men vet inte sen hur jag tänkte eller inte tänkte... Kanske för att försöka vara ensam i stan med den då jag sett vita på firman som säljer dem här i stan. Så det blev den svarta.flipm0de skrev:Den är riktigt snygg! Fast jag hade nog tagit den vita!
Synd bara att den kostar 5000 kr![]()
flipm0de skrev:Den är riktigt snygg! Fast jag hade nog tagit den vita!
Synd bara att den kostar 5000 kr![]()
Malmö-motard skrev:Hmm... jag KAN ta fel - men är det inte den modellen Jonte säljer ut för 3350kr just nu? Sänkt från 4500kr eller nåt sånt?
jonnep skrev:Tja, jag hade tänkt investera i en crosshjälm. Hade tänkt landa på mellan 2 och 3 tusen och vill ha en bra och säker hjälm, hur den ser ut skiter jag fullständigt i.
Några tips ?
Malmö-motard skrev:Hmm... jag KAN ta fel - men är det inte den modellen Jonte säljer ut för 3350kr just nu? Sänkt från 4500kr eller nåt sånt?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |