crossbana vid rotviksbro orust

olaisson

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
KTM640SM PRESTIGE -05
tjena... undrar om någon på forumet vet nåt om crossbanan som e byggd vid sidan av stora vägen nära rotviksbro när man kör in mot torpköpcentrum.
ser ut som en privat ägd liten rolig sak...

skulle va kul att kolla upp kanske kan få träna lite med motarden där

Privat bana för knattecross, knappast nåt för dig som har en 640.

Är det verkligen knattecross då? inte för jag har sett banan, men det är väl dygds privata?

eller tja, det var väl planer på att det skulle bli det. men dom fick inte tillstånd för att köra där eller var det nu var.. :gnissla

Är det verkligen knattecross då? inte för jag har sett banan, men det är väl dygds privata?

eller tja, det var väl planer på att det skulle bli det. men dom fick inte tillstånd för att köra där eller var det nu var.. :gnissla

Stämmer bra. Å det är ingen knattebana

så e det nån här på sporthoj som känner ägarn eller är ägarn?
har bara sett någon köra dären gång men varför inte låta folk köra där betala lite per gång och så kan man ju hjälpa till med jobb på banan....

jag har aldrig kört bana men e trött på att bara köra i trafik hade vart kul att lära sig lite riktig motardkörning

så e det nån här på sporthoj som känner ägarn eller är ägarn?
har bara sett någon köra dären gång men varför inte låta folk köra där betala lite per gång och så kan man ju hjälpa till med jobb på banan....

jag har aldrig kört bana men e trött på att bara köra i trafik hade vart kul att lära sig lite riktig motardkörning

häng med och kör bana på åland den 1-3 maj de e riktigt skojj kan ja lova.:)

Det är precis som ni säger Dygds privata träningsbana där ingen annan för köra (ligger för övrigt på den äldre brodern Martins mark...). Jag har varit där och plåtat och sett när Andreas (dygd) och Kevin Linnér har kört och det är mer en supercrossbana än en knattecross. Rejält platåhopp och en fin rytm sektion utmed vägen. Tanken är att det i framtiden också kommer att köras där med el-motorcyklar ;)

Andreas (som inte har något konto på Sporthoj själv) bad mig meddela detta så alla vet...

Bilden är alltså tagen på banan...

MVH

Johan

Bifogat

• _JSF4498_800px.jpg
    _JSF4498_800px.jpg
    187.8 KB · Visningar: 125
Det var som jag anade alltså.

kevin linner, han känner jag =) duktig kille :tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back