Cross

Känner på mig att nästa säsong kommer bli dyr, betydligt mycket dyrare än vad jag räknat med :rolleyes:

En Aprilia SXV eller en superduke hade ju suttit som..

ja jag tror också de,
men efterssom jag tänkt köra 600 som banhoj mestadels (om allt går som man vill) så skulle man vilja ha ett litet monster på vägen med, superduken äter ju mil lite bättre än sxvn misstänker jag :P å lite långresor blir det ju några

rena bakhjulsdemonen på en sådandäriga maskin, nu börjar jag förstå vad de är som är så kul med de där retarderna :yoparty
En klok man sa en gång: är man inte snabb så kan man ju alltid köra på bakhjulet... :rolleyes: Jag tränar för att bli snabb... :)
Fast visst är det kul med lite bakhjulsåkning men bara lite.

Det är ju nu det roliga börjar! Fulldubbad crosshoj på välplogad crossbana är roligare än samma crosshoj på sommaren!!! :tummenupp :yoparty

Sen har du oss RJ, vi som både får en erfaren bakhjulsdemon att blekna i jämförelse samt kör 8or runt Stoner på en GP bana :P

men lugn bara lugn! om en månad eller 2 så är det du som ligger bakom mig ut på startrakan (på crossbanan i vindeln) å hoppas på att iallafall kunna hänga på genom första kurvan :tummenupp

:D

En klok man sa en gång: är man inte snabb så kan man ju alltid köra på bakhjulet... :rolleyes: Jag tränar för att bli snabb... :)
Fast visst är det kul med lite bakhjulsåkning men bara lite.

Det är ju nu det roliga börjar! Fulldubbad crosshoj på välplogad crossbana är roligare än samma crosshoj på sommaren!!! :tummenupp :yoparty

Rossi ska tydligen vara en liten jävel på att stunta över huvud taget
fast de kommer kanske å andra sidan med tiden om man bor på en hoj med ca 260 hk..

n705391720_108178_6459.jpg

Var bara tvungen :tungan

Hur ser det ut framöver nu när snön har fallit?

Har som fått upp suget för att köra cross nu när man har en hoj som är i ordning :) Är lite sugen på åka ner till Umeå å köra sandbanan (bussjö) :)

Hur ser det ut framöver nu när snön har fallit?

Har som fått upp suget för att köra cross nu när man har en hoj som är i ordning :) Är lite sugen på åka ner till Umeå å köra sandbanan (bussjö) :)
Bussjö tror jag är stängd och öppnar väl inte förrens det kommit mer snö och kyla. Gissar att Nordmaling också stänger för att förbereda vintern. Kvar finns Vindelbanan att nöta på tills banan i Nordmaling är plogad! :yoparty
Seså, ut och ploga isen nu grabbhalva så dyker jag upp till helgen! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...