Cross???

Biffen_86

Emil
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
2007 Kawasaki ER6N
hallå där ute!...är det några här som kör Cross här? och vad har ni för hojjar?...för sportigare kan det väll inte bli :banana

Biffen_86 skrev:
hallå där ute!...är det några här som kör Cross här? och vad har ni för hojjar?...för sportigare kan det väll inte bli :banana

Bytte min R1 mot en CRF 450 02. Har även motardsulor till den. Hur jävla kul som helst! :tummenupp

Biffen_86 skrev:

Jag kör cross, Men inte på bana längre det blev för dyrt :( Men det är ju inget mot att ligga och trycka med en sporthoj i 200+ :)

Biffen_86 skrev:

Jodå jag hör väll dit,har knappt kört bana men har en honda cr500 :)

Har gjort tidigare, men har givit upp det helt nu, för mycket mecka för lite åka.
sportigt nej, jobbigt ja.
Jag föredrar grusvägsåkning idag det är mindre krävande.
SOE.se är ett bra cross/enduro forum annars.
Faktiskt får jag erkänna att detta crossämne inte hör hemma just här.

tydligen delade meningar här...vissa tycker att man kan snacka om det, andra gnäller om att det inte hör hemma här...va fan det är väll sportigt att köra cross...eller?...det är ju skit jobbigt :yoparty

Silwer skrev:
Har gjort tidigare, men har givit upp det helt nu, för mycket mecka för lite åka.
sportigt nej, jobbigt ja.
Jag föredrar grusvägsåkning idag det är mindre krävande.
SOE.se är ett bra cross/enduro forum annars.
Faktiskt får jag erkänna att detta crossämne inte hör hemma just här.

Biffen_86 skrev:
tydligen delade meningar här...vissa tycker att man kan snacka om det, andra gnäller om att det inte hör hemma här...va fan det är väll sportigt att köra cross...eller?...det är ju skit jobbigt :yoparty

Jo sport som i utövande av en sport, men inte i formen av sport-bil eller sporthoj om du förstår.

Biffen_86 skrev:
klart det räknas det är väll en cross???

ja kör föresten en Honda CR 250 :yoparty

aa va halvironisk, fast många här tycker säkert det är en moppe. Bubba skulle nog dra alla här på en crossbana men en 125a dock :D

Jag kör RM250 mest på skoj nu för tiden. Körde bana förut men det det blev så jävla dyrt, när man som jag (som är jävligt kass) körde åt skogen rätt ofta :crash

Jag har kört i 12-13 år nu.. började när jag va 4 och började tävla när jag va 7 :)
fast tröttnade lite på tävlandet när jag va 15 så la av med det då och sålde den hojen jag hade då.. en honda cr80cc -01.. o så fick jag en yamaha 426 året efter. den hade gått 1,5 timme när jag fick hem den i garaget.. så sitter o kör lite på den nu för tiden =)

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis