cross/motard film (teaser)

Last edited:
Fidde-Emil skrev:
Fan va grymt! Snygg kille som kör bilen/bilarna,han vill vi se mer av!

Tankar filmen för fulla muggar!!!

Hur kommer det sig att det har blivit mer motardister i Halmstad nu när man flyttat där ifrån?
Lika bra timing från min sida som vanligt...

henrikkrueger skrev:
Tankar filmen för fulla muggar!!!

Hur kommer det sig att det har blivit mer motardister i Halmstad nu när man flyttat där ifrån?
Lika bra timing från min sida som vanligt...

hehe ingen aning faktiskt.. men det har blivit ett gäng faktiskt... finns ju inge roligare... vart bor du nu då? får la komma hit å gasa lite med oss då...

ha de nice.

husa0wner skrev:
hehe ingen aning faktiskt.. men det har blivit ett gäng faktiskt... finns ju inge roligare... vart bor du nu då? får la komma hit å gasa lite med oss då...

ha de nice.

Bor just ingenstans för tillfället... I utkanten av Gbg kan man säga. Kommer flytta in till Gbg snart om allt går som jag vill.
Är nere i Halmstad och hälsar på lite nu och då. Brukar köra med en polare som har en gammal Yamaha TT från -91. :hihi
Kan skicka ett PM nästa gång jag åker ner.

Ha det

th0r skrev:
Jag får bara hem upp till 100 kb? Hur göra? :)

det e ngt cp med siten som den ligger på tror jag..

trodde inte de va ngn som tankade längre så ja la ner den andra siten.. men kan sätta på den igen i morgon.

husa0wner skrev:
det e ngt cp med siten som den ligger på tror jag..

trodde inte de va ngn som tankade längre så ja la ner den andra siten.. men kan sätta på den igen i morgon.

Vore schysst :)

Lite långt för å kallas trailer kanske, men jävla skön film! Banan i skogen där verkar ju helt underbar!!

Mera! :yoparty

Tittade på filmen igår o retade bara upp mig. Idiot som kör utan hjälm i jeans o tröja o har noll kontroll o en idiot som åtminstone har hjälm men kör i tshirt o jeans. :kocko Kan inte för min värld förstå vad det är för coolt att inte ha skydd på sig. Det är en sak om man är på inhägnat område o är proffs. Annan sak om man t.ex. kör en cross på allmän väg o dessutom hade ju ingen av de kontroll över grejerna. Det var ju iaf en som verkade ha lite hjärna (Husan med husaställ).

Men jag är nog inte tillräckligt häftig för att uppskatta sånt...

Mvh
David

David P. skrev:
Tittade på filmen igår o retade bara upp mig. Idiot som kör utan hjälm i jeans o tröja o har noll kontroll o en idiot som åtminstone har hjälm men kör i tshirt o jeans. :kocko Kan inte för min värld förstå vad det är för coolt att inte ha skydd på sig. Det är en sak om man är på inhägnat område o är proffs. Annan sak om man t.ex. kör en cross på allmän väg o dessutom hade ju ingen av de kontroll över grejerna. Det var ju iaf en som verkade ha lite hjärna (Husan med husaställ).

Men jag är nog inte tillräckligt häftig för att uppskatta sånt...

Mvh
David

Haha shit asså. E du polis eller? Men, men alla har ju olika uppfattningar. Kul att du gilla den iaf, take care. :=)

Last edited:
holmstrom skrev:
du verkar ju inte ha alla bestick i lådan sköt du ditt så sköter vi vårat de e ju bara o blunda om de blir för hemskt detta va ju bara en teaser nästa gång kör vi nakna vi har nog mer koll än du någonsin kommer få din tönt :yoparty

:corn

holmstrom skrev:
du verkar ju inte ha alla bestick i lådan sköt du ditt så sköter vi vårat de e ju bara o blunda om de blir för hemskt detta va ju bara en teaser nästa gång kör vi nakna vi har nog mer koll än du någonsin kommer få din tönt :yoparty

Oj, blev ni lite ledsna i ögat av lite kritik! :pannkyss Då tycker jag inte att ni ska lägga upp en film. Detta är ett forum där alla får vädra sina åsikter o jag kommer fortsätta kritisera tuffa bojs som leker Crusty o GR utan skydd för det blir i slutändan alla vi andra som får betala för det med våra skattepengar o försäkringspremier. För att inte tala om tuffingarnas familjer som ibland betalar det högsta priset.

Men för all del, kör nakna! :tummenupp Det naturliga urvalet brukar ta hand om folk med den inställningen. Vissa snabbare än andra.. :wiggle

Mvh
David

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey