Crossåkning i Jönköping?

Okey :) Ingen ide att fixa medlemskap nu när de bara räcker året ut?
Gött de ska bli att köra tillsammans med någon iallafall :)

Mja snackade med dom och dom sa att dom kunde fixa de till lite "komppis pris" om jag ville köra året ut samt nästa utan att behöva betala dubbla avgifter. :tummenupp

Okey de låter ju inte dumt :) Fixa träningsavgift med då så slipper du pröjsa när du kör + att du får åka gratis på Torsvik med :)

Blir det något åka på Lingonbanan imorgon? Endurospåret var stängt idag så blev inget åka för mig där idag :(

Va surt.. Ja jag siktar på att ta mig ut där i morgon förmiddag... ska se lite när de blir men siktar på förmiddag...

Okey men hör av dig när du vet vilken tid du åker så kommer jag också ut och rör på fläsket :)

Jepp skickade dig et PM men skriver här med, håller som bäst på att packa grejerna sen ska cykeln m.m. upp på kärran och sen iväg. Så bör vara där ute till 10-tiden eller lite senare.

Jodå de ska de göras framöver... Lagt in beställning på en GoPro nu efter mycket om och men samt lite mer velande om jag ska eller inte... :D

Sen får man väl ta med sin personliga fotograf nästa ggn så de blir lite bilder som man kan delge...

Däremot blev ju du plåtad Biddarn av den äldre gubben nu i när vi var ute.. :D

tänkte mig ta en runda på Norrahammars Enduro slinga till helgen, vet inte om de blir så mycket filmande eller så... kanske lite foto om man får med fotografen... mest för att testa om de är värt att gå med i klubben och brumma runt där inför Rännet 2012...

De är ju 2 for one där om man går med och betalar banavg. så får man ju köra både Enduroslingan och HMK:s Crossbana på Torsvik...

Köra i helgen, vet inte om de blir Lördag eller Söndag eller rent av bägge... Slängde ut möjligheten för nån som är sugen att haka på ut då polaren inte anv. sin cykel just nu (skadad) om man ville köra lite... Får se om Zuperbullen är sugen eller nån annan kanske.. Så håller de lite öppet..

Köra i helgen, vet inte om de blir Lördag eller Söndag eller rent av bägge... Slängde ut möjligheten för nån som är sugen att haka på ut då polaren inte anv. sin cykel just nu (skadad) om man ville köra lite... Får se om Zuperbullen är sugen eller nån annan kanske.. Så håller de lite öppet..

Last edited:
Attans. Jag har barntjänstgöring hela helgen. Hade gärna hängt med :(

Får jag lämna mina barn med dina Micke? :D

Last edited:
Attans. Jag har barntjänstgöring hela helgen. Hade gärna hängt med :(

Får jag lämna mina barn med dina Micke? :D

tja då får dom haka på lite Innebandyträning samt konstsim... Inte en lugn stund hemma med ungarna... :tummenupp :D

Men lär dyka upp fler tillfällen för detta då han inte får nyttja sin hoj förens tidigast till våren (mars/april)

Själv tänkte jag köra minst en ggn/vecka så..

Jag kör gärna lite i helgen :) Tänkte åka enduro imorgon med om någon är sugen. När vi kör bana någon gång sen så kanske ja kan lyckas få med mig en fotograf också. Kanske kan låna en Gopro också om ja har tur :)

Sket sig med polarens hoj, han har passat på och plocka ner ett par saker på den som ska bytas så den är inte i "workin order" Men du kan får testa CRF:n istället lite om du känner för de. Ska se vart vi hamnar nu, då de var en polare uppe vid mig som var sugen med. Men hojtar så fort jag vet...

Tjena, såg att ni prata en del om lingonbanan i bottnaryd. Jag undrar vart den ligger? Är det den som ligger jämte väg 40 precis? Jag är rätt ny på körning, men hänger gärna på någon gång om jag kan och får?

Ja du får kika in i JKPG tråden under Träffar/Event... Där håller vi till mest när de ska åkas.. :D JA lingonbanan är den som ligger jämte Rv40 precis i infarten till Mulseryd.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park