CRM Motard.

Riktigt snygg!
Min kompis som har en TS125R ska också bygga om sin med mina extrafälgar, den kommer också bli fin, hehe.

Tänk vad underbar din hade vart om den var helvit, svart eller svart/silver.
Moa!

:tummenupp

nomolas skrev:
Ekerfälgar är snyggare :fakta
Samtidigt dyrare... :död

Det enda fördelen som jag egentligen kan se med en gjuten fälg är att om den har varit välbevarad så är den oftast fortfarande rätt justerad (stavning?) Till skillnad mot vad gamla ekerfälgar brukar vara...men sämre när dom blir krokiga, då det är dyrt att fixa till....

tycon1 skrev:
Samtidigt dyrare... :död

Det enda fördelen som jag egentligen kan se med en gjuten fälg är att om den har varit välbevarad så är den oftast fortfarande rätt justerad (stavning?) Till skillnad mot vad gamla ekerfälgar brukar vara...men sämre när dom blir krokiga, då det är dyrt att fixa till....

Btw: är inte dessa fälgar från en honda? och isåfall, stämmer det inte att det är 17" och 18" bak? (alltså större dimentjong bak) :confused:

Har för mig att det är så på TZR oxå...

tycon1 skrev:
Btw: är inte dessa fälgar från en honda? och isåfall, stämmer det inte att det är 17" och 18" bak? (alltså större dimentjong bak) :confused:

Har för mig att det är så på TZR oxå...
Japp det stämmer , har 18" bak och 17" fram.

tycon1 skrev:
Själv har man gjort en riktig fuling, och satt 18" - 18".... :näsblod
Men men..det ser ut som SM iaf ;)

;) , släng upp en bild på din hoj? Man ser inte så bra på avataren hur den ser ut.

marcus_136 skrev:
Du har ju inte klarat teorin , då kan du ju inga trafikmärken , och så har du inte körkort , :D :7peta

1_9_2_9.gif
= Inga regler.. :7peta

Kul att se att det ÄNTLIGEN är någon med sådana här hojar piffar upp dom så dom får lite stil! Jamena originalframstänkan e ju så avtändande att det inte e klokt. Skitsnyggt jämfört med innan! Bra initiativ! :) :tummenupp

AddE <TM> skrev:
Kul att se att det ÄNTLIGEN är någon med sådana här hojar piffar upp dom så dom får lite stil! Jamena originalframstänkan e ju så avtändande att det inte e klokt. Skitsnyggt jämfört med innan! Bra initiativ! :) :tummenupp

Tack :) vill göra nånting åt bakdelen också , funderar på att flytta in regplåten och baklampan där inne fast jag vet inte polisen brukar väl inte gilla det särkilt mycke , och andra sidan lär dom inte gilla diamondlyset heller :D.

Riktigt läcker blev den! Kostar på mig att säga "GJ" :tungan

xanlar, är du broder med "kurtan"?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma