Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
var det orginal tillbehör eller någon annan?YamahaJojje skrev:YZ450 finns det 6 vxl kit till såg det nånstans på internet eller i mxa kommer inte ihåg! Yamahan och Hondan e nästan jämnlika lite mer pulver i Yamahan orginal! Om man ska ha aftermarket delar finns det hur mycket som hellst till båda! Kolvbyte ska göras med intervalen 25-40h beronde på påfrestning! Min granne har både en crf och en yz-f. Han föredrar Hondan men jag föredrar Yamahan! Man måste nog prova och känna om den passar ens körstil???
ja det blir hyffsat dyrt men sikken hoj du har sen!!!Fixx skrev:tänkte lite på de att köpa en ny wr450.. men då är det nästan allt som ska bytas.. ett + är ju att den reggas..
Men motor fjädring och allt sånt måte fixas till
HAr tänkt i samma banor faktsikt varit och snackat med dem på Yamahacenter i HBG med! ok ska jag göra undra om det inte va gyt-rFixx skrev:var det orginal tillbehör eller någon annan?
se om du hittar länken igen
Fixx skrev:tänkte lite på de att köpa en ny wr450.. men då är det nästan allt som ska bytas.. ett + är ju att den reggas..
Men motor fjädring och allt sånt måte fixas till
Stod i en gammal MX Racer tidning... Det kanske ska bli ett gyt-r tillbehör finns inte änFixx skrev:var det orginal tillbehör eller någon annan?
se om du hittar länken igen
inte så mycket växlande! Har du kört 125 nångång DET e mycke växlande... 450:n går som ett skott hur bra som hellst!!!Fixx skrev:prova både yz250 och yz450 04r...
250:n skulle jag köpt om man bara ska köra cross... mycket växlande bara.. men 450:n.. mmm.. som den gick..
Fixx skrev:prova både yz250 och yz450 04r...
250:n skulle jag köpt om man bara ska köra cross... mycket växlande bara.. men 450:n.. mmm.. som den gick..
Det skulle jag med gjort om jag hade pengarna nu!rejser skrev:så det blir lite blandat åka då alltså, leta reda på en fin -03 450wr och bygg om med massa roligt godis på, motardhjul kanske.....beror väl på om du har råd och kan skruva lite. Kul projekt under vintern![]()
Du kan inte scanna in artiklen eller var man kan handla grejorna??YamahaJojje skrev:Stod i en gammal MX Racer tidning... Det kanske ska bli ett gyt-r tillbehör finns inte än![]()
Fixx skrev:Vad ska man titta efter på en crf??
Något speciellt??
PutteLiten skrev:Honda Center (Helsingborg/Fleninge) har en demo CFR 450 SM, om du inte har provkört någon innan så är det ju ett praktist ställe att göra det på.
Och, du kan säkert pruta ner den om du vill köpa dne oxå.![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |