cred till mavve

crusty

Lingon
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
HSB 400
ja tycker fan att den här borde stå när man loggar in på sidan eller nått?. vet ej om någon haft den här tråden förr?

"Är du ny här? Så här funkar det här inne: Uppträd som om du vore en ängel och tyck inte illa om nån som irriterat dig med ett inlägg. JonneB äger 125-forumet, fråga honom först om du får posta där. Posta inte samma bild fler än 2 ggr för då blir kärringarna upprörda. Du kör inte bättre än någon här. Skenförsäkra inte. Ha dubbelmoral, eller varför inte som merparten - trippelmoral. K-Micke är kungen över photoshop. Ghost Rider finns här inne. Köp aldrig en R1 som första hoj, men R7 gärna fullkitad går bra. Kör inte BMW i nån form alls, speciellt inte motorcykel. Håll dig hemlig. Macho Woman ÄR macho. Ravetrancer HAR snyggast hoj här. Detta sa Azzurro till mig: "må erkjenne at det var ett av de fetere posørbildene jeg har sett her." McB använder Dove. Sergeant har mustache och vill ha träben. Asylum_Nakazas hoj skiner mest. Red_Ninja hette Röd_Ninja innan han snackade med mig. Watson är kär i mig. Homerone köper mest glass av alla här. Anja HAR en ninja. ZXR Exotic äger min första hoj men körde sönder den. MBGirl gillade inte blåröken från M5arton. Nr:18 vet/ser/hör/kan allt. Blue har åkt glassbil. Det var jag som förstörde Kajlyls depåstöd. Var försiktig med bokstaven R. Dela aldrig någons åsikt, berätta heller aldrig att du har en annan. Trimma inte din hoj om du är ung. Kör aldrig för fort och dessutom berätta det. Att kunna mecka är mer värt än att kunna föra sig, vara presentabel/social eller hälsa. Kör aldrig med jeans. Knäskrapa. Köper du SH-tröjan får du inte köra med den på. Skjut gärna de som stjäl motorcyklar och berätta det här. Lycka till och välkommen i ankdammen PS. Det är jag som är den fula ankungen"Citat:maven

Är du ny här? Så här funkar det här inne: Uppträd som om du vore en ängel och tyck inte illa om nån som irriterat dig med ett inlägg. JonneB äger 125-forumet, fråga honom först om du får posta där. Posta inte samma bild fler än 2 ggr för då blir kärringarna upprörda. Du kör inte bättre än någon här. Skenförsäkra inte. Ha dubbelmoral, eller varför inte som merparten - trippelmoral. K-Micke är kungen över photoshop. Ghost Rider finns här inne. Köp aldrig en R1 som första hoj, men R7 gärna fullkitad går bra. Kör inte BMW i nån form alls, speciellt inte motorcykel. Håll dig hemlig. Macho Woman ÄR macho. Ravetrancer HAR snyggast hoj här. Detta sa Azzurro till mig: "må erkjenne at det var ett av de fetere posørbildene jeg har sett her." McB använder Dove. Sergeant har mustache och vill ha träben. Asylum_Nakazas hoj skiner mest. Red_Ninja hette Röd_Ninja innan han snackade med mig. Watson är kär i mig. Homerone köper mest glass av alla här. Anja HAR en ninja. ZXR Exotic äger min första hoj men körde sönder den. MBGirl gillade inte blåröken från M5arton. Nr:18 vet/ser/hör/kan allt. Blue har åkt glassbil. Det var jag som förstörde Kajlyls depåstöd. Var försiktig med bokstaven R. Dela aldrig någons åsikt, berätta heller aldrig att du har en annan. Trimma inte din hoj om du är ung. Kör aldrig för fort och dessutom berätta det. Att kunna mecka är mer värt än att kunna föra sig, vara presentabel/social eller hälsa. Kör aldrig med jeans. Knäskrapa. Köper du SH-tröjan får du inte köra med den på. Skjut gärna de som stjäl motorcyklar och berätta det här. Lycka till och välkommen i ankdammen PS. Det är jag som är den fula ankungen

Så tycker jag det skulle se bättre ut men har inte orkat gnälla om det frut :D

Den är klockren! men den sär lite dåligt uppdaterad! ...Den stämde 100! för nåra månader sen

tuuuusen raders sign. Det blir så mycket onödigt text då.
likadant med stora bilder i signen. Borde infröa ett max typ 5 rader (och det är mycket endå!) Det är kul att läsa en gång, men sen är det bara i vägen. En tråd på bara några inlägg blir istället för att täcka halva skärmen en massa scrollande. Rörigt.

ja lite mer dödsångest här.. ska vi hämta snaran på en gång å göra slut på ditt lidande??

Sluta nu.... Om McB får syn på denna tråden kommer han att få spel på er som ni stavar. :D

//UPP

NoicE skrev:
kan inte jag få vara med i din signatur :hej

detta ville jag skriva först i denna tråden:

"Noice: du kommer bara med kritik för att du inte är med i brödtexten :D"

Varför är den inte uppdaterad? jonneB äger ju 125forumet och kommer alltid att göra så ju.....

750RR :hej

Re: Re: cred till mavve

NoicE skrev:
Är du ny här? Så här funkar det här inne: Uppträd som om du vore en ängel och tyck inte illa om nån som irriterat dig med ett inlägg. JonneB äger 125-forumet, fråga honom först om du får posta där. Posta inte samma bild fler än 2 ggr för då blir kärringarna upprörda. Du kör inte bättre än någon här. Skenförsäkra inte. Ha dubbelmoral, eller varför inte som merparten - trippelmoral. K-Micke är kungen över photoshop. Ghost Rider finns här inne. Köp aldrig en R1 som första hoj, men R7 gärna fullkitad går bra. Kör inte BMW i nån form alls, speciellt inte motorcykel. Håll dig hemlig. Macho Woman ÄR macho. Ravetrancer HAR snyggast hoj här. Detta sa Azzurro till mig: "må erkjenne at det var ett av de fetere posørbildene jeg har sett her." McB använder Dove. Sergeant har mustache och vill ha träben. Asylum_Nakazas hoj skiner mest. Red_Ninja hette Röd_Ninja innan han snackade med mig. Watson är kär i mig. Homerone köper mest glass av alla här. Anja HAR en ninja. ZXR Exotic äger min första hoj men körde sönder den. MBGirl gillade inte blåröken från M5arton. Nr:18 vet/ser/hör/kan allt. Blue har åkt glassbil. Det var jag som förstörde Kajlyls depåstöd. Var försiktig med bokstaven R. Dela aldrig någons åsikt, berätta heller aldrig att du har en annan. Trimma inte din hoj om du är ung. Kör aldrig för fort och dessutom berätta det. Att kunna mecka är mer värt än att kunna föra sig, vara presentabel/social eller hälsa. Kör aldrig med jeans. Knäskrapa. Köper du SH-tröjan får du inte köra med den på. Skjut gärna de som stjäl motorcyklar och berätta det här. Lycka till och välkommen i ankdammen PS. Det är jag som är den fula ankungen

Så tycker jag det skulle se bättre ut men har inte orkat gnälla om det frut :D
Jag tycker att det är för lite sär skrivningar.

"NoicE är för sär skrivning" skulle passa mellan "Sergeant har mustache och vill ha träben." och "Asylum_Nakazas hoj skiner mest."

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP