Crazy stunts in South Sweden

tankar hem.. fan va ni kräker ur er filmer förresten.. inte funderat på att spara all film å göra en ordentlig rulle.. 1 gång i veckan typ..?

Jag tycker det är lagom med lite kortare klipp, man vill ju inte sitta o se en långfilm direkt. Sen skulle det bli lite jobbigt att ladda ner dom när man sitter på ADSL :)
Nä, fortsätt med dom underhållande småfilmerna :tummenupp

Loader skrev:
Jag tycker det är lagom med lite kortare klipp, man vill ju inte sitta o se en långfilm direkt. Sen skulle det bli lite jobbigt att ladda ner dom när man sitter på ADSL :)
Nä, fortsätt med dom underhållande småfilmerna :tummenupp
Ja det är vår filosofi, små korta filmer på en eller två låtar, dessutom så är det ju både frivilligt och gratis att ladda hem filmerna.

Långfilmer är asjobbiga att klippa :gnissla

Fint väder och mycket fritid = massor av nya kortfilmer :tummenupp

:tummenupp

Som vanligt en toppen rulle!

Ser ut som om ni har haft bra väder i landets sydligare delar idag!

GSXR1100R skrev:
Yes we had a BLUE skye today :D

Härligt, det hade vi här med!

Fasthojen står utan frambroms så jag fick nöja mig med att titta på alla som passerade förbi. :(

:rofl Wooh, lika skoj klipp som alltid. Helt ok att dom är korta också :tummenupp kul att se vad ni gjorde för bara nån dag sen, istället för förra året..

blub skrev:
:rofl Wooh, lika skoj klipp som alltid. Helt ok att dom är korta också :tummenupp kul att se vad ni gjorde för bara nån dag sen, istället för förra året..
Tack och detta va faktiskt filmat för 8 timmar sedan :D

Blue skrev:
Härligt, det hade vi här med!

Fasthojen står utan frambroms så jag fick nöja mig med att titta på alla som passerade förbi. :(
Kul att rasta GSXR1000 på strippen idag med min gamla GSXR1100... men han plockade mig efter 250-300 meter :gnissla

Hej åh hå vad ni ligger i. Fast det är bra. Då får vi andra kul och bra filmer att se på :tummenupp

Go for it

Liwa1 skrev:
Hej åh hå vad ni ligger i. Fast det är bra. Då får vi andra kul och bra filmer att se på :tummenupp

Go for it
Pust & stön va mycket klippande det blev i helgen, men nu får ni vila ett tag :D

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd