Crazy Mike snabb på Åsen

Slag under bältet på folk som inte ens är här och kan försvara sig. Det gillar vi! :yoparty

jag har ALLTID sagt att Perra ær gammal och långsam! :yoparty

Jag var på plats under dagen och det gick inte runt på 1.33 för Perra kan jag säga;)

Den tiden kördes under morgonen då det fortfarande var en del blöta spår. Snabbast för dagen var Crazy Mike, Backlund och Hanson, som alla körde på 1.07-tider.

Ritch-ratch-fillibombombom-fillibombombom-ritch-ratch-fillibombombom-bombom-bom!

:smasha

Åter till ämnet: trodde att tiderna på Åsen var i stort sett oförändrade efter ombyggnaden. Så verkar ej vara fallet. Hur mycket lägger man på sitt gamla personbästa?

Ritch-ratch-fillibombombom-fillibombombom-ritch-ratch-fillibombombom-bombom-bom!

:smasha

Åter till ämnet: trodde att tiderna på Åsen var i stort sett oförändrade efter ombyggnaden. Så verkar ej vara fallet. Hur mycket lägger man på sitt gamla personbästa?

Om detta tvistar de lärde, men jag skulle vilja hävda att tiderna är samma som innan ombyggnaden. Det är dom för mig iaf

Om detta tvistar de lärde, men jag skulle vilja hävda att tiderna är samma som innan ombyggnaden. Det är dom för mig iaf
Det verkar som att de som är överjävligt snabba kan åka fortare på nya bansträckningen, medan de som är lite mer dödliga och vi som är kraftigt dödliga åker ungefär på samma tider på nya jämfört med gamla.

Sponsrad av Duells ??? och kör Dunlop hmmm
Verkar som Dunlop ligger ett steg före.

Last edited:
Det verkar som att de som är överjävligt snabba kan åka fortare på nya bansträckningen, medan de som är lite mer dödliga och vi som är kraftigt dödliga åker ungefär på samma tider på nya jämfört med gamla.

Möjligen, men 250 räser har inte bättrat sina tider efter ombyggnad så vitt jag vet så det verkar heller inte stämma. Och tills i år så kör ALLA i pro superbike så mycket snabbare än tidigare att det nog inte går att dra några slutsatser längre...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT