Crashmania?

En annan sån sida

www.ride2die.com

För jävliga bilder rent ut sagt.. Men man kanske tänker lite nu, brukar oftast glömma det när man väl ska köra >.<

Verkligen. Fast man ser ju tydligt att i de värsta värsta fallen hjälper inte ens det allra bästa skydd :S

Fan på de sista bilderna såg det ju snarare ut som att han blivit styckad...
han var ju dessutom en av de få som hade skinnställ/jacka?

Den här var inte heller särskilt mysig, men nästan lite komisk
http://home1.gte.net/res0ak9f/1accident87.jpg

Fan sånt här vill man inte se, å ändå kan man inte låta bli å titta :zpy

Hemska bilder men lika bra att inse att olyckor händer och skinnställ inte är någon superdräkt.
Frågan är ju vad man som mc-förare gör för att minimera risken.

komisk??? är du dum eller...:arsele

Jag kanske ska säga tragikomisk... man blir så nervös av att tänka på det så man börjar garva. Syftade alltså endast på bilden jag länkade till, fatta inte ett skit innan jag läste texten, trodde den var PSad eller nått skit - hur fan lyckas man få en påle i röven :död

Dom där sista bilderna på www.ride2die.com var ju bara läskiga. Kan nästan inte förstå att det kan bli SÅ illa. Ser mer ut som att en bomb exploderat än att någon krashat med en hoj. Om än att man får en jäkla rörelseenergi så är det fortfarande sjukt. Kan bara tänka på hur mycket röta man själv hade, fy fan.

Har man några av dessa bilder i åtanke så kanske kanske man tar det lite lugnare på vägarna i sommar :)

Kör hårt, men med hjärnan! :)

Dom där sista bilderna på www.ride2die.com var ju bara läskiga. Kan nästan inte förstå att det kan bli SÅ illa. Ser mer ut som att en bomb exploderat än att någon krashat med en hoj. Om än att man får en jäkla rörelseenergi så är det fortfarande sjukt. Kan bara tänka på hur mycket röta man själv hade, fy fan.

Kan tänka mig likande resultat av alla vajerräcken som förespråkas så hårt i VV-kretsar...

Inte något man vill vara med om (en själv eller någon annan).

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...