Crasher och stunt (film)

Vilket bra nät de gjorde ju sitt jobb..not!
Lite halv hård landning

fy satan! Hur ksulle det där nät-tricket egentligen gå till? :va Nätet var ju bara en vertial vägg..

Näthoppet!

Såg näthoppet på något tv-program. Enligt det förolyckades han!
Helt j...a galet stunt men var nog en ball känsla medan man flög!
/Jocke

Såg också TV-hoppet på nåt sånt där galna-klipp program på ZTV för länge sen... minns inte om han dog eller om han blev typ invalid... gissar tyvärr på döden. Fast jag vettefan. Skulle nog hellre dö än att leva som en grönsak resten av mitt liv.

Det enda killen har gjort är att lägga ihop de populäraste mc kortfilmerna på nätet. Jag har alla scener utom 5 där.

I orginalfilmen när killen får yamaha crossen över sig, hör man hur crossen landar på honom o bryter ryggkvotor. Både han och killen i nätet dog tyvärr :(

men det e en bra film han har gjort!

e det nån som vet vad som hände med killen som hoppa i nätet? asså om han lever att berätta lr om han dog på fläcken. såg ut att landa på nacken :confused:

eXter skrev:
2411079 ingen normalt funtad människa kan klara nät hoppet...

ingen normalt funtad människa gör näthoppet menar du väl:tungan

Last edited:
burnout skrev:
2415405 e det nån som vet vad som hände med killen som hoppa i nätet? asså om han lever att berätta lr om han dog på fläcken. såg ut att landa på nacken :confused:

ingen normalt funtad människa gör näthoppet menar du väl:tungan

hade du läst vad jag skrivit tidigare så hade du vetat att han dog. Bröt nog de flesta benen i kroppen.

Wargen skrev:
2411456 Det enda killen har gjort är att lägga ihop de populäraste mc kortfilmerna på nätet. Jag har alla scener utom 5 där.

I orginalfilmen när killen får yamaha crossen över sig, hör man hur crossen landar på honom o bryter ryggkvotor. Både han och killen i nätet dog tyvärr :(

oo fy fasen, usch...

Wargen skrev:
2411456 Det enda killen har gjort är att lägga ihop de populäraste mc kortfilmerna på nätet. Jag har alla scener utom 5 där.

Killen som gjorde bakcflipen dog ju inte alls?

Har för mig att han fixade flippen ett par månader senare? Nån tokig australiensare.

Den tjocka bitchen på crossen som ramlade av framåt var ju kung!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back