Cralle vann Veidec på Mantorp!

Freppa skrev:
Man har inte riktigt levt tills dess man hört Jenny skrika riktigt RIKTIGT högt.... Frågan är dock om man lever EFTER det....

Typiskt, alltid är det något man missar. Har sett den mytomspunna MW krasch gokart, banka kusiner och somna här o är, men ALDRIG hört dessa legendariska skrik....

Chrille skrev:
Typiskt, alltid är det något man missar. Har sett den mytomspunna MW krasch gokart, banka kusiner och somna här o är, men ALDRIG hört dessa legendariska skrik....

Det ska vi nog kunna ordna, polarn. Om jag skriker här hörs det säkerligen ända till Uddevalla. Vad vill du höra?

ROOKIE RACING ÄR JORDENS SEXIGASTE PÅFUND!!!

Duger?

Jenny, din granne med bringan ringde: Du spräckte inte bara hans glas, utan även hans guldkedja och hela hans kompletta samling av "Elvis Impersonator"-hårgelé.

GOOD WORK! :tummenupp

Freppa skrev:
Jenny, din granne med bringan ringde: Du spräckte inte bara hans glas, utan även hans guldkedja och hela hans kompletta samling av "Elvis Impersonator"-hårgelé.

GOOD WORK! :tummenupp

Menar du han som sjunger med i Barbados-låtarna?

Är det bara jag som tror att Jenny egentligen är en mjukis innuti? Utanpå så skriker hon till Marilyn Manson, men innuti så sjunger hon glatt med när Fame framför sitt bidrag..... (Undrar om hon nu kommer slå mig jättehårt eller bara jäkligt mycket.... :crash )

Fast det är klart, med bidrag som Österrikes (se exempel här) så är det ju nästan lagligt för hårdrockare att se på skiten..... Gillar framförallt "Pelvisthrust" samt körtjejerna.... :D

Last edited:
Freppa skrev:
Är det bara jag som tror att Jenny egentligen är en mjukis innuti? Utanpå så skriker hon till Marilyn Manson, men innuti så sjunger hon glatt med när Fame framför sitt bidrag..... (Undrar om hon nu kommer slå mig jättehårt eller bara jäkligt mycket.... :crash )

Det du kallar smärta är bara en bråkdel av vad du kommer att få känna...

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa