Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Chris Ash skrev:De kan ju inte köra i moppe VM.....![]()
Varför Chris? Varför varenda gång? Är det något tvångsmässigt du lider av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:De kan ju inte köra i moppe VM.....![]()
Don Quixote skrev:Varför Chris? Varför varenda gång? Är det något tvångsmässigt du lider av?
Jag utgår bara ifrån vad jag har sett och jag tycker inte att Cralle är så bra som många vill få det till.Zilversurfer skrev:Mer än i Sverige kan jag tala om för dig. Har du någonsin sett Cralle´s merit lista? I SS EM är jag övertygad om att Cralle hade gjort väldigt bra ifrån sig om han hade ställt upp. Mvh//ZS
Nej, jag har inte följt Veidec slaviskt men det är väl när Jimmy inte går i mål som Cralle vinner. Vad jag menade var att Jimmy i mina ögon är en bättre förare än Cralle, inget annat.Ninjaboy skrev:Man vinner inga race om man inte först kommer i mål...att vinna Sveriges mest prestigefyllda serie tre år i rad är ingen slump direkt. Jag vet inte hur länge du följt Veidec men i sommar har det väl varit rätt uppenbart att Hondorna varit snabbare så att Cralle inte kunnat vinna varje race är väl förståeligt.
Jag har inte överdrivit nåntingNinjaboy skrev:Cralle är en superförare med svenska mått mätt, att han rår på Rossi har väl aldrig någon påstått. Du överdriver för din argumentations skull.
Om Kenny väljer att varva ner i STCC och Göransson är kvar så tror jag att det finns åtminstone en som kan köra ifrån honomNinjaboy skrev:Ingen kör ifrån Göransson, ska alla andra lägga av då? Det är i alla fall coolt att han dubblerade i fjol med Veidec och S60.
sandstream skrev:Jag utgår bara ifrån vad jag har sett och jag tycker inte att Cralle är så bra som många vill få det till.
I Masterbike fick han ju bevisligen stryk, som det inlägg jag svarade på visar.
Jag tycker inte heller att Zinedin Zidan (stavning) som är en av världens dyraste fotbollsspelare är mycket att hänga i gran. Finns massor av spelare som kostar mindre men som är klart bättre.
Jag undrar om ens Jimmy kände så i söndags...sandstream skrev:Nej, jag har inte följt Veidec slaviskt men det är väl när Jimmy inte går i mål som Cralle vinner. Vad jag menade var att Jimmy i mina ögon är en bättre förare än Cralle, inget annat.
Det är ju svårt för Cralle att vinna över förare som inte är i samma serie som honom men det går utmärkt att vinna över dem som faktiskt är det.sandstream skrev:Jag har inte överdrivit nånting
Har inte jämfört med Rossi...
Jämförelsen som gjordes i det inlägg jag svarade på var en kille som kör 125 GP och ligger långt ner.
Kenny kom femma i båda Porsche-loppen, är han en loser då enligt dig? Jämför med Cralle som fick "stryk" i Masterbike och därmed borde ha slutat i Veidec.sandstream skrev:Om Kenny väljer att varva ner i STCC och Göransson är kvar så tror jag att det finns åtminstone en som kan köra ifrån honom![]()
Ninjaboy skrev:Jämför med Cralle som fick "stryk" i Masterbike och därmed borde ha slutat i Veidec.![]()
gthyni skrev:Jag reagerade bara lite när jag läste Masterbike-tabellen,
skillnaden var så stora trots att "puttefnasken från moppe-VM"
körde på "Cralles maskin".
Det var inte alls menat som kritik mot Cralle,
utan för att illustrera att det är stor skillnad mellan
svenska amatörserier och proffsen i GP-cirkusen.
Ninjaboy skrev:Jag vidhåller att det är respektlöst.
gthyni skrev:Cralle är mästare i svensk SS600 inget snack
gthyni skrev:Snyggt att tala om respekt och
samtidigt klippa bort allt positivt jag sagt om Cralle.
Han är (min) GUD ialla fallNinjaboy skrev:Hmm, jag borde ha trimmat din post ännu mer.Jag gillar inte att behöva leta i hela tidigare inlägget efter den raden som det refereras till.
Nog om detta nu.
Ninjaboy skrev:Hmm, jag borde ha trimmat din post ännu mer.Jag gillar inte att behöva leta i hela tidigare inlägget efter den raden som det refereras till.
Nog om detta nu.
Ja, det var tydligen en öm tå som vi råkade trampa på och jag tror inte att vi kommer längre.Ninjaboy skrev:Nog om detta nu.
Antar att du försöker vara ironisk men då kan ett tips vara att det bör finnas någon liten del sanning för att det ska bli kul.Zilversurfer skrev:Skiet snagg,, Cralle balle är helt jauvla kass poo att köura hojjj - Bi föurare i Rokkiee klassen.![]()
sandstream skrev:Antar att du försöker vara ironisk men då kan ett tips vara att det bör finnas någon liten del sanning för att det ska bli kul.![]()
Ingen har sagt att Cralle är en dålig förare, bara att det finns bättre och till och med att en del tycker att andra i Veidec kör bättre. Men det får man tydligen inte tycka![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |