Craig Jones / Triumph vann sista BSS

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Strax efter att Triumph meddelade att dom drar sig ur SuperSport inför nästa år slår Craig Jones alla med häpnad och vinner det sista rejset i British Supersport på Donington. Banne mig inte dåligt gjort av Craig som ensam kört för Triumph i år och emot sig har en uppsjö av duktiga förare - Carl Harris, Pere Riba mfl.

Johan (Gulsnabbtrajja) tycker precis som fabriken att det är ingen ide att satsa på Triumph.

Nu kan ju jag passa på att officiellt meddela att jag inte kommer köra Triumph i std600 nästa år.
Jag har ensam kört Triumph i år och vunnit en B-final i Norge pga att jag emot mig hade en uppsjö av duktiga förare som tog sig till A-final (där de diskades).

StandardJohan goes mainstream 2005......

För att vara riktigt On-Topic. Starkt gjort av Craig och Trajjateamet. Vore grymt kul att få veta vilka modifieringar de har gjort för att köra SS.

Last edited:
Johan skrev:
Nu kan ju jag passa på att officiellt meddela att jag inte kommer köra Triumph i std600 nästa år.
Jag har ensam kört Triumph i år och vunnit en B-final i Norge pga att jag hade en uppsjö av duktiga förare som tog sig till A-final (där de diskades).

StandardJohan goes mainstream 2005......

För att vara riktigt On-Topic. Starkt gjort av Craig och Trajjateamet. Vore grymt kul att få veta vilka modifieringar de har gjort för att köra SS.

Är det inte dags för dig att göra slag i saken och lämna det där träsket nu? ;)

Don Quixote skrev:
Strax efter att Triumph meddelade att dom drar sig ur SuperSport inför nästa år slår Craig Jones alla med häpnad och vinner det sista rejset i British Supersport på Donington. Banne mig inte dåligt gjort av Craig som ensam kört för Triumph i år och emot sig har en uppsjö av duktiga förare - Carl Harris, Pere Riba mfl.
Jäkligt duktigt gjort!!! Craig Jones är en riktig talang verkar det som. Fortsätter han att utvecklas som han har gjort hittills så kan det gå hur bra som helst för honom. :Bugar

Jag har ett test av deras SS600 som de körde 2003, om du ville veta vad de ghort för förändringar för SS alltså.

Don Quixote skrev:

Vilken fin torso du har.

:tummenupp

*/ ?>
Back