Cracka Norton?

• Thread starter Thread starter Henken
  • Start date Start date

Henken

Guest
Hej!

Jag har Norton Internet Security & Antivirus (följde med när jag köpte bärbar) & nu vill de att jag betalar för att fortsätta vara skyddad mot virus osv.

Kan man inte lura programmet att tro att detär iordning, betalt & allt. Hittade en crack som gick ut på att byta serial & nåt mer men hur byter man den?

Henken skrev:
2305866 Hej!

Jag har Norton Internet Security & Antivirus (följde med när jag köpte bärbar) & nu vill de att jag betalar för att fortsätta vara skyddad mot virus osv.

Kan man inte lura programmet att tro att detär iordning, betalt & allt. Hittade en crack som gick ut på att byta serial & nåt mer men hur byter man den?

Avinstallera och byt till Nod32 eller Kaspersky.. Norton e bland de sämre när
det gäller att hitta och stoppa virus. :fakta

Eller så kan du ju prova avg från www.grisoft.com som är helt gratis (dvs det finns en free-version, ingen reklam, fullt skydd, men saknar en del gadgets som finns i betalversionen). Tar inte mycket minne/cpu-kraft och fungerar lika bra som något annat. Enda problemet jag sett är att på vissa burkar funkar inte automatisk uppdatering. Dock bör du ha en separat brandvägg, i Norton IS ingår det brandvägg tror jag.

Det finns ju bekanta sätt att få tag i Nod 32 eller Kasperskys ...
Om jag vore du så skulle jag ta och leta reda på nåt av dessa och installer . Sedan köra en virussökning..
Jag skulle gissa att du kommer att hitta en hel del otrevligt efter det....

Problemet med norton är även att även om man avinstallerar så finns det rätt mycket skit kvar av det.
Alla virus som finns är tillverkade för att ta sig förbi norton eftersom dom är ledande på virusprogram. Det levereras med varenda såld dator numera.
Jag hittade ett hundra tal virus när jag installerade kasperskys. Trots att Norton inte hittade nåning..
Kasperskys har vunnit det flesta tester vad det gäller antivirus. Jag kör med detta plus deras brandvägg . Det finns om du vet hur du ska göra. :D

Tog ditt råd Ambulansen!

Håller på & ...köper...KasperSky nu.

:tummenupp

Back