Crach Säkra CRMen!

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
ja, Jag stegrade över idag igen. Det ända som gick va Bakskärmen. Men eftersom jag har beslutat mej om att sälja möget i vår nu istället så, ska jag fortsätta Hålla på med bakhjulskörningen. Kan just nu dra på bakan till 3 - 4ans växel (400 - 500M ) så det börjar bli nått iaf.

två punkter som skall göras.

1, Dra på sjuttspinnarna, sen dra dit några svettsloppor så dom inte åker upp igen.
2: Skiter i buren. Drar på ett avgassystemsskydd istället om det passar det jag har tänkt mig.

Det ända positiva med dagens crach var att Den lilla ramen som bakskärmen sitter på börjdes en aning uppåt, vilket gjorde att hojen ser lite fräsigare ut från sidan och bakifrån. Låter konstit men ni får se sen..

ska Beställa ny bakskärm på månda, men lackar inte möget fören till våren.

Bifogat

• fawe.jpg
    fawe.jpg
    54.1 KB · Visningar: 110
  • 54.JPG
    54.JPG
    54.2 KB · Visningar: 151
Last edited:
coolt att man inte bara förstör när man vurpar utan man men kan stajla på detta sätt...

Ja, för det är BARA att fota lite på bromsen om man håller på att slå över. :7peta

Nicco skrev:
2502549 Ja, för det är BARA att fota lite på bromsen om man håller på att slå över. :7peta

ja :va ?

vet däremot inte hur bromsarna är på crm, men med mopeder (som troligtvis har sämre bromsar) så gick det fint för mig iaf...

Last edited:
det som gick fel va att när jag drog i 3an. så fick hojen ett jävla skutt som den inte brukar få, på så vis var jag inte förberedd, så den bara flög upp och jag han inte göra något mer än att lägga maj raklång på gatan och titta på, hur hojen gled längst gatan med ett gnistregn..

Kronen skrev:
2502672 det som gick fel va att när jag drog i 3an. så fick hojen ett jävla skutt som den inte brukar få, på så vis var jag inte förberedd, så den bara flög upp och jag han inte göra något mer än att lägga maj raklång på gatan och titta på, hur hojen gled längst gatan med ett gnistregn..
Du kanske skulle lärt dig ordentligt INNAN du stylade den :rofl

Jag har 2 Alternativa bakskärmar. vilken är snyggast eller passar bäst?

Bifogat

• 513.JPG
    513.JPG
    25.5 KB · Visningar: 59
  • 513f.JPG
    513f.JPG
    25.5 KB · Visningar: 49
fan det beror ju på vilken upplösning man kör på. jag tycker oxå den översta:yoparty

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti