Cowboy Boots=)

Boot är alltid inne:tummenupp , det fattas bara folk som kan bära upp ett par boots!

Har man någon gång haft rosa skjorta eller bakåtslickat hår så är man diskad direkt. :mattias

OnTopic:

Det är bara att kämpa, det tog mig tre fyra månader att gå in dom jag köpte sist, tunna strumpor och använda bootsen ofta!

Om man bums ska köra med Boots så får man ENDAST Köra HD eller Massey Ferguson.
Annars blir det lite som en clown på en cub
clown-on-motorcycle.jpg

En clown på en HD känns inte lika off.
Om ni förstår....
256579750_da70f93fa2.jpg

Finns en hel tråd om boots sen tidigare och att boots är både snyggt och tufft råder det väl ingen tvekan om :yoparty

cowboy stuff är coolt
Nej. Fast iofs så kommer du från Göteborg, och då förstår jag att du kan tro att det är så.

De enda tillfällena som det passar med cowboyboots är på maskerad, en tävling i westernridning eller en spelning med Mats Rådberg och Rankarna.
MWT0004-R.jpg

Eventuellt kanske man kan ha en skinnstövel av engineer-modell (alltså inte så särskilt utsmyckad och med rundad tå) om man kör glidare. under förutsättning att man har byxorna utanpå stöveln. Absolut inte nedstoppade.
70-3324-00.jpg

Jag startade en sån här tråd för några månader sedan fast gällande ett par sneakers. Allt gick åt helvete kan jag säga. Jag blötte, duschade, såpade, tidningspapprade - you name it. Har du köpt fel storlek är du fucked. :(

Cowboyboots är skinnskornas foppatofflor, dom borde förbjudas eftersom folk har det dåliga omdömet att visa sig ute i dom...

Nästa steg är boots i foppa-material, neonfärgat så klart...

Pissa i dem, sen ut och gå. Garvsyran i urinen gör lädret mer medgörligt. Ska tydligen vara ett gammalt lumpartips.
Kan också vara så att det bara sägs för att lura nyrekryter att springa runt i nerpissade skor, jag har aldrig gjort lumpen:D

Du, inte coolt!

Jag har gjort lumpen. Bästa tipset var att tejpa fötterna och byta strumpor ofta! Klart!

Du, inte coolt!

Jag har gjort lumpen. Bästa tipset var att tejpa fötterna och byta strumpor ofta! Klart!

Coolt eller ej, det funkar ju tydligen;) Det där låter snarare som ett tips för att undvika skavsår, och den här tråden handlar väl om att töja ut/gå in ett par dojor ordentligt?:va

Cowboyboots är skinnskornas foppatofflor, dom borde förbjudas eftersom folk har det dåliga omdömet att visa sig ute i dom...

Nästa steg är boots i foppa-material, neonfärgat så klart...
Det finns. Nästan. Typ.
GEORGIE_M_FUCHSIA_SIDE.jpg

Coolt eller ej, det funkar ju tydligen;) Det där låter snarare som ett tips för att undvika skavsår, och den här tråden handlar väl om att töja ut/gå in ett par dojor ordentligt?:va

Japp man undviker skavsår samtidigt som skorna formar sej till fötterna :krama Krävs ju inte mer än 0-25 mil :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg