Micke_Lindstrom
Ny medlem
Wiseguy skrev:Det här är väl hans bil http://fmcs.mer.nu/artiklar/mrcossy/ eller ?
Det är konstigt att jämföra den bilen mot en standard R1:a, han har ju moddat rätt ordentligt på den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wiseguy skrev:Det här är väl hans bil http://fmcs.mer.nu/artiklar/mrcossy/ eller ?

sgtpepper skrev:Varför väljer man en bil framför en hoj? Kan inte någon förklara för mig?
Därför att man kanske inte har provat på mc alt. har provat och inte gillade det. Behöver inte vara mer komplicerat än så mr cossie skrev:han heter mr cossy och jag heter mr cossie!!!!!!!

KatanaKurre skrev:Vadå standard! Är det någon som kan intyga att R1:an inte är trimmad.
Vadå dålig start! först över mållinjen vinner. Pungt slut.
(En R1:a med turbo osängt går inte fortare än 9,3-9,5 sek på strippen=402m)
KatanaKurre skrev:Vadå standard! Är det någon som kan intyga att R1:an inte är trimmad.
Vadå dålig start! först över mållinjen vinner. Pungt slut.
(En R1:a med turbo osängt går inte fortare än 9,3-9,5 sek på strippen=402m)
mr cossie skrev:Finns många vittnen på ca 2billängder före hojjen i målpå 402m sen efter 200kmh så segade jag ifrån igen

Ugluk skrev:Men jisses.. Kan ni inte unna killen segern? Dåligt med sportsmanship här omkring..
En skalp är en skalp även mot någon som dabbar sig.![]()
stony skrev:Hmm ok då var det väll så då. men bara för att ni lyckats filma en kille som får däng av en bil så betyder det ju inte att "super bilen" spöar alla hojar..
tycker du borde snacka men lite folk här på forumet och beställa träff med någon som både kan starta och varva hojen och ta med filmkamera,
Det vore skoj.
mr cossie skrev:Finns många vittnen på ca 2billängder före hojjen i målpå 402m sen efter 200kmh så segade jag ifrån igen
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |