sandstream
Guest
De skulle kanske kännas lite mer aktuella än som det är nu.Behövs det verkligen gällande Biaggi?![]()
För racingforumets bästa kanske både Hayden och Biaggi borde pensionera sig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De skulle kanske kännas lite mer aktuella än som det är nu.Behövs det verkligen gällande Biaggi?![]()
Bästa? Samma sak som att pensionera 93% av alla trådar om internationell racing också...För racingforumets bästa kanske både Hayden och Biaggi borde pensionera sig![]()
Behövs det verkligen gällande Biaggi?![]()
Du har en poäng..2972707Ja, i synnerhet de gällande Biaggi. Men med göda, menar jag egentligen att de får lite nya förutsättningar, om han kör i MotoGP. Inte för att jag för en sekund tror att det skulle bli bättre diskussioner, eller att vi nånsin skulle få se att diskussionerna upphörde, eftersom det för länge sen slutade att handla om Biaggi egentligen. Men de skulle bli en uppfräschning och nya långa trådar att följa![]()
Frågan är väl vad Bayliss tycker om Biaggi, om han nu ska fortsätta nästa år. Gissar att han har ett och annat att säga till om.Om nu Corona flyttar på sig(vilket jag nog ändå inte tror) tror jag det är större chans att vi får se Biaggi köra 1200cc Ducati i SBK-VM nästa år än att han följer med. Lanzi har inte övertygat.....
Så blir det förstås inte. Men det vore en dröm både för oss entusiaster och sponsorerna. Föreställ er det öronbedövande ljudet då publiken stå upp och vrålar hysteriskt när Schwantz dånar förbi två cm bakom Rossi ut på start- och målrakan.Eurosport´s text-tv sid 475.
Alstare close to MotoGP switch
"Alstare Suzuki have confirmed they are in talks about a switch from World Superbike to MotoGP, with the 500cc legend Kevin Schwantz at the helm.
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden