Corben och RoGer blir omkörda..

Ska dom fortfarande få bära RR tröjor?

• Antal röstningar
    0
Uj, nu är det 6 pers som ska dra av en "klärna", slår ni er ihopa kanske ni tom kan lyckas...

Ett råd till alla är att inte "böja sig ner efter tvålen" på RRs träffar hädanefter... :D :D :D :D

Napsyl skrev:
:rock

yepp jag e med synd bara att min inte e snabb

Tja, gör som i "Repmånad", sött på en lapp o skriv "Räsermaskin" så blir det bra.
Dom lyckades ju göra om en lastbil till helikopter på samma vis så... :D

Satan i gatan där sa du nått

att jag inte tänkt på det innan

nu slipper jag ju köpa ny hoj det räcker ju med en lapp

o ingen dyr försäkring i heller :tummenupp

Napsyl skrev:
Satan i gatan där sa du nått

att jag inte tänkt på det innan

nu slipper jag ju köpa ny hoj det räcker ju med en lapp

o ingen dyr försäkring i heller :tummenupp

Precis... Nu kan alla ha Rettor!

Du corben vi får nog ta patent på lappen för den kommer till o bli populär :D

:cool: V A D jör (tvättmedel från sent 70-tal) man (ej Corvsallat) på en motorväg?? :1pajas

Den som ser en skåpbil bör va aktsam, det kan va Metallis som filmar och förnedrar er, det ryktas att han har lagt 1.11 på Knudan med sitt räjsingskåp :skrämd

Ni som blir omkörda av rejsbussen måste omgående begära urträde ur RR då ni bryter mot paragraf 2:23 i stadgan Motorcykeln måste köras snabbare än all annan trafik
Ni får som straff servera kaffe & kakor till Eslövs touring förening.

Last edited:
Har min hoj letat sej ut på en såndäringa motorväg måste det vara speciella skäl?

Har just för mig vi skulle guida Metallobilen? Gutten själv var tydligen lika chockade som oss utav att plötsligt befina sig på en motorväg. Ute på motorvägen (Gutten har glömt sin medecin igen) får han för sig att han är Steven Spielberg. Plötsligt klämmde Gutten (den nu rätt oberäknerlige) plattan i mattan, Metallobilen flyger fram med en vilt gapande Gutt "Vilka fräcka Kawor stanna får jag plåta!!!". Vi vill inte göra honom än mer upprörd en vad han redan var, så vi minskade snällt farten så att den stackarn skulle hinna få oss på bild.
Vi lyckade dock sedemera även få hejd på Metalomobilen och föra hela ekipaget till tänkt destination. Det ni :D

Last edited:
CorbenDallas skrev:
...jag får starta en egen trupp, Radical Touring... Vi med snabba cyklar som inte kan köra dom... :D :D :D

Då söker jag klockrent medlemsskap direkt :hej

Lite lissen att jag inte kan få annat än "Sidan kan inte visas" dock... *vill också rösta*

CyberNinja skrev:
Då söker jag klockrent medlemsskap direkt :hej

Lite lissen att jag inte kan få annat än "Sidan kan inte visas" dock... *vill också rösta*

Gött. undrans hur många vi kan bli... :crash

vad skulle du rösta på då??? är uppe i 13 Gayiga RR åkare än så länge... :eek:

RR tröjorna sålda på loppis :gråta

Beställningslista Radical Touring Team tröjor.

Tröjorna kanske kommer när
tillräckligt mycke kulor trillat in.
Enbart kontanter direkt i näven
inget trixande här inte.

T-shirt 199,95:-
College 349,95:-

1. Rogerr ---- 5st College, 9st T-shirt
2. Corben sallad ---- 4st College, 12st T-shirt
3.
4.
5.
6.