coooooooooool filmsnutt

Fattar inte vad som är så speciellt med denna kille. Mr knäskrap. Han är ju kass. Olle, Lennartsson, Stoffy mfl kör snyggare. Och troligvis fortare med. För att inte tala om Per. Det vore kul att se Per Pettersson alias "Rejser" i en comeback. Han kör fort, snyggt och publikvänligt. Utan en massa spretiga knän.

Fattar inte vad som är så speciellt med denna kille. Mr knäskrap. Han är ju kass. Olle, Lennartsson, Stoffy mfl kör snyggare. Och troligvis fortare med. För att inte tala om Per. Det vore kul att se Per Pettersson alias "Rejser" i en comeback. Han kör fort, snyggt och publikvänligt. Utan en massa spretiga knän.

Nu har du allt fått ett rosaskimrande minne av hur jag körde...
Eller vill du bara låna pengar hehe ;)

Vill inte verka negativ men efter att ha spederat halva dagen med att kolla på Supermoto VM kan jag bara säga ett det inte ser så coolt ut längre.
De killarna slår ju på gas 15 meter innan knäskrap killarna.

Men skulle det åkas på en RR hoj får de nog ge vika....

jag kan hålla med stoffy ramone, grabbarna RR kör ju inte speciellt fort även om det går brett in i kurvorna.. kan se coolt ut i vissas ögon... men herre jissus vad det går undan i VM coh när iddon kör eller hur stoffy:tungan :pannkyss

Lika coolt som att köra med foten framför framaxeln på en motogp hoj i böjarna det där.... Nä jag säger som Stoffy De Dycker... Var sport har sin stil.

Men det går att köra fort med hänga-ut-knä-stil, kolla in Giovanni Bussei i S1-klassen, brukar komma in på top tio placeringar ibland iaf, han har dessutom långa fransar på sitt skinnställ haha. :D

Han dubblar förresten Supermoto VM med Superbike VM, ingen dum kombination. :)

Edit: Riktigt skön stil

images

Last edited:
Men det går att köra fort med hänga-ut-knä-stil, kolla in Giovanni Bussei i S1-klassen, brukar komma in på top tio placeringar ibland iaf, han har dessutom långa fransar på sitt skinnställ haha. :D

Han dubblar förresten Supermoto VM med Superbike VM, ingen dum kombination. :)

Edit: Riktigt skön stil

images
Ja och vet du vad det coolaste är..... han kommer till tävlingarna med hojen på släpkärra. Det tycker jag är coolt!

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D