Coolaste stickern till bilen!?

flemming skrev:
äh, det e jö ba en "rönåå, en sitter i resten puttar på". så den lever nog länge..
/flemming

Syftade på att de islamistiska självmordsbombarna kommer vallfärda till rönåån... :brinnerup

Jag hade fixat stora jävla stickers med Black Jack eller Blommor & Bin... sponsrad av RFSU.. hehehe. Om du gör det så lovar jag att fixa underlaget för alla klistermärken. :)

Du kan även ta 70-tals slogan: Idag får 72 svenskar gonorré... direkt tagen från sällskapsresan, fan va ballt det hade varit.. :yoparty

Last edited:
Vp racing fuels..

Klart :D

Svårt att hitta nåt med mer raggarfaktor.. =)

Josafan skrev:
Jag hade fixat stora jävla stickers med Black Jack eller Blommor & Bin... sponsrad av RFSU.. hehehe. Om du gör det så lovar jag att fixa underlaget för alla klistermärken. :)

Du kan även ta 70-tals slogan: Idag får 72 svenskar gonorré... direkt tagen från sällskapsresan, fan va ballt det hade varit.. :yoparty
Det va fan en bra ide!
ska man kontakta fråga Olle-Olle då kanske?!

eller nåt inkontinensskyddd haha

kådis är coolare!

jag är inte så mkt för det med "coola" slogans. Men om jag ska ha en så blir de nog "Stjäl inte, staten hatar konkurrens".

"When I grow up I want to be a Cadillac"

Hade det på min Civic -82 när det begav sig.. Om det var klistermärket eller bilens fartresurser som fick raggarna med veeåtta och sånt att tuta åt mig vet jag inte. :va

Jag hade två dekaler på förra bilen:
"Jag kör hellre motorcykel" på bakrutan och
"Du blev just omkörd av en tjej" på själva plåten. Folk hade himla brått att försöka köra ifatt en när man kört om dem :D Samt att varenda hoj som drog förbi hejade med handen :)

Nån BMW raggare i stan har typ "du törs aldrig köra om" i bakrutan, den vart man ju inge sur av att se.... :rolleyes: :mad:

F.ö. röstar jag på Öhlinsdekaler på kärran din.
(Om de inte stämmer dig för att du smetar på deras märke på en Renault 19 :hihi )

TinaTjejen skrev:
F.ö. röstar jag på Öhlinsdekaler på kärran din.
(Om de inte stämmer dig för att du smetar på deras märke på en Renault 19 :hihi )
Det kan dom ju inte göra heller. Dom borde vara stolta över att min (o)tvättade bil kör runt och gör gratisreklam för dom.

Vad finns det mer för high performance märken... vad heter företag som kittar och trimmar bilar/mc? :hihi

Vilka företag sponsrar Rossi? Schumacher?

ja, tänk nu på att den är ganska ny, blotta 14 år gammal vit (sport)bil som bära dessa dekaler. För lite övrig information kan jag berätta att det är en LXE modell, vilket innebär, elhissar, elspeglar, centrallås (iaf 3/4 dörrar) samt en färddator.

Såg din post i skidresetråden. Visst, men då måste man ju hitta ngn gammal BlackJackförpackning eller liknande så att jag kan fixa åt dig, för dagens blackjack ser ju konstiga och moderna ut, det skall vara old school. :yoparty

Det finns en epa-traktor i Matfors som det står "Heavy Metal" på... Borde stå "Heavy Mattel" tycker jag.

och en fet jänke-pickup med "Move over" i framrutan har jag sett här i Ösd.

Annars kan man ha "FRAMRUTA" i framrutan...

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back