Coolaste nicket?!!1

BullySmile tycker jag är cleant.
Kan se det framför mig hur han står och småler lite nöjt när han jävlats med någon :)
Typ som en elaking i nån gammal 80tals film om ungdomar, eller från nån engelsk film om WT´s där.

Jag tycker (hör och häpna) att "EC 2 B ME" är coolast, annars hade jag valt nåt annat.

Historen bakom är att jag fantiserade för 15-20 år sedan om vad jag ville ha på en personlig nummerskylt om jag skulle skaffa en. På den tiden fick man max ha 6 tecken. En "kompis" hade "2 BAD 4 U" så det var ju uteslutet. Till slut kom jag på "EC 2 B ME" och det tycker jag fotfarande är coolt.

En "kompis" hade "2 BAD 4 U" så det var ju uteslutet.

Så du menar att du hade övervägt det om det inte varit för kompisen? :va :hihi

Själv funderade jag på Mr Cool Ice men det var tyvärr redan upptaget... :huvet:gråta

stupid_tattoos_cool-ice.jpg

Zynn mitt nick var inte med i inläggen men är väl kanske inte skitfränt.
Men starholk tycker jag är bra,den enda jag känner som byggt en hoj och döpt den till sitt nickname,och dessutom kom två på elmia bla:tummenupp
annars har ju teo en ganska kul avatar

thezeroxthing såklart

Fniss fniss. Jag rodnar.:rodnar

Ja du har ett roligt nick!:D men jag har fan inte fattat varför du har den avatarbilden du har?

Fan det är många som har olika avatarbilder som man undrar över hur de fick sin plats..ska fan starta en tråd om det!

Ja du har ett roligt nick!:D men jag har fan inte fattat varför du har den avatarbilden du har?

Fan det är många som har olika avatarbilder som man undrar över hur de fick sin plats..ska fan starta en tråd om det!

Det är väl många som har en bild på sig själv?

@Syltburk; för det är väl du? :rodnar

Back