Coola Windows Mobile 6 apps?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Någon här som kan tipsa om schysta coola och "måste ha" apps eller spel till en Windows mobile 6? Har precis uppgraderat min HTC Touch Dual till WM 6.1 (från 6.0)...

Har installerat Google Maps app och det är grymt bra att ha.

Garmin Mobile XT är nog det jag inte skulle klara mig utan. Även Core Player är bra att ha och så Skype då förstås.

Jag har dock ingen riktig GPS i min HTC Touch Dual.

Varför finns förresten inget frågetecken ? på det virtuella tangentbordet? Det är ju helt skadat... knaprar visserligen piller pga operation men hittar fan inget ?-tecken.

Om du byter till litet tangentbord så dyker frågetecknet upp, (jag menar det med siffror ovan bkstäverna) jag irriterade mig en aning på det, dessutom är t9 tangentbordet helt fubar, vårt arbetssystem havererar totalt om man skulle få för sig att sätta på det.

Jag har dock ingen riktig GPS i min HTC Touch Dual.

Varför finns förresten inget frågetecken ? på det virtuella tangentbordet? Det är ju helt skadat... knaprar visserligen piller pga operation men hittar fan inget ?-tecken.
Frågetecken får jag fram genom att hålla ner en knapp lite längre bara (Varje knapp har dubbla funktioner) eller så växlar man till teckentangentbord.

Så lösningen är att köpa en Iphone säger ni? :D
Du kan ju inte byta ner dig :arsele

Kolla isf på Htc touch diamond 2 :banana

Last edited:
Frågetecken får jag fram genom att hålla ner en knapp lite längre bara (Varje knapp har dubbla funktioner) eller så växlar man till teckentangentbord.

Du kan ju inte byta ner dig :arsele

Kolla isf på Htc touch diamond 2 :banana
Men mitt tangentbord via WM-miljön med pekpinne... där finns inget ?-tecken... det är skitstörande.

Asså HTC Touch Diamond 2 har ju WM6 oxå = ingen skillnad.

Testade just Spb's skal, rätt OK... men man märker hela tiden att det är ett skal.

Googles Android hade varit kul o testa.

Men mitt tangentbord via WM-miljön med pekpinne... där finns inget ?-tecken... det är skitstörande.

Asså HTC Touch Diamond 2 har ju WM6 oxå = ingen skillnad.

Testade just Spb's skal, rätt OK... men man märker hela tiden att det är ett skal.

Googles Android hade varit kul o testa.
Hmm.. Såhär ser det ut när jag skriver sms

http://images.techtree.com/ttimages/story/91530_qwertyopera.jpg

Alla knappar har dubbla symboler. Borde vara så på din med om du har nyaste wm, tycker man. :va

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!