Slappa
Rage closed inside!
Åh fan. Jag kör också BMW. Både hoj och bil. Vad för BMW körde du?
Haha jag har aldrig ägt nån bmw, menade givetvis BMX men skrev fel. My misstake

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åh fan. Jag kör också BMW. Både hoj och bil. Vad för BMW körde du?
Haha jag har aldrig ägt nån bmw, menade givetvis BMX men skrev fel. My misstake![]()
Se till att hålla utkik vid din närmaste cykelhandlare då denna säsong är slut eller i början på nästa då de vill bli av med alla osålda gamla cyklar. Är det en tydlig lackskada eller något så kan det finnas en viss prutmån.Ja vill köra BMX.. men har inte råd att köpa en allt för dyr jävel, så om ni vet nån som säljer nåt billigt som ja kan börja på så![]()
Se till att hålla utkik vid din närmaste cykelhandlare då denna säsong är slut eller i början på nästa då de vill bli av med alla osålda gamla cyklar. Är det en tydlig lackskada eller något så kan det finnas en viss prutmån.
Vad en BMX "bör" ha:
* 14mm axlar
* 3-delat vevparti
* dubbelbottnade fälgar
Övrig utrustning som pegs och gyro etc beror ju lite på hur du har tänkt använda den. Men det där är ganska grundläggande krav på en BMX för att den ska klara en del stryk.
Stockholms fallskärmsklubb, hoppar i gryttjom.
Ni som hoppar fallskärm, vart hoppar ni? Själv är jag med i Linköpings-klubben, blir Bermuda-boogie i sommar på Skavsta!![]()
http://www.blocket.se/vi/12329260.htm?ca=8_s e dedär nåt att ha?
Nån som kan hjälpa mig hitta nån bra BMX så billigt som möjligt att börja på...
Kolla större cykelaffärer
Så jävla fult om man inte är grym på det.3005574parkour är riktigt roligt, tyvärr så bor man i en liten stad där det inte finns så "perfekta" ställen, fast några guldkorn finns det![]()
Man behöver inte vara über på att simma för att dyka. Normala benmuskler räcker långt.3011226Så jävla fult om man inte är grym på det.
Enduro/mx/Fmx (stabilaste tricket är "crash") klippdykning
Ska fixa fallskärms cert i sen sommar.
Vill dyka också men suger så kopiöst på att simma (långsam som ett fån)
Sen mtb för motion.
Det där är en lite uråldrig hoj så at säga. Kolla på moderna cyklar, och sedan jämför utseendemässigt.
Om det är örebro du letar, detta är en relativt modern cykel. Bmx var ganska "långa" förr, nu är de korta o lite annan geometri.
http://www.blocket.se/vi/11818535.htm?ca=8_s
Kolla större cykelaffärer, de rukar ha bmxer till bra pris. Kolla märken som tex. GT, de har mkt hojjar för runt 2-3tusen
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |