Robban_C skrev:Dvs dom finns att köpa idag (eller i alla fall för bara nåt år sen).
Jo det är helt riktigt, dom finns att köpa idag. Inte billigt och inte i vårt tråkiga land så vitt jag vet men det går om man vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Robban_C skrev:Dvs dom finns att köpa idag (eller i alla fall för bara nåt år sen).
UrbanTiger skrev:Jodå... det fanns Spondonramar i slutet av 80-talet. Det var en del tjafs om att dom inte var tillförlitliga på den tiden. Sedan dess har det nog hänt en del och då även på chassisidan med bättre stutsare och bätre däck etc.
Robban_C skrev:På sin tid?
kawa1300:
Ang effekten. Japp, nu när jag ser nuffrorna så känner jag så att säga igen dom. Men att CBX skulle ha haft klent vrid håller jag inte med om. Mina erfarenheter är att dom orkar bra. Iofs i en Martin-ram (som är lättare än Hondas) men ändå. Självklart ger dom inte lika mycket vridmoment som en Kaw 1300 men det säger sig självt när det skiljer 250 cc.
Å andra sidan finns det bigblock till CBX. Då får man både cc och modern teknik (4-ventil).![]()
Finns det bigblock till Kaw 1300?![]()
Bromsa lär han ju kunna göraKrona skrev:Jag hittade de här bilderna. Motorn lär vara någon 6 cyl Honda.
Vet inget mer...
![]()
Apambulans skrev:Fan, jag vill ha såna backspeglar. Någon som sett liknande på nåt ställe och kan tipsa mig![]()
Kevorkian skrev:Läcker hoj!! Men dom hade gärna fått byta framfälgen.
Robban_C skrev:Är det den där engelsmannen? Var det inte han som byggde på ett par pipor extra på Kaw 3-pip? 5-pip liksom.
Går Kawen att borra till 1500? Omfodra till 1700?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |