Cool stuntvideo!

Sånt jag håller på med sent på kvällarna när
ingen kan se elller höra mig

NSR_Martin skrev:
Då blir man först med att säga....

GAMMAL :gnissla
Gammal men god är väll det rätta ordet :hihi

ok :) lite svårt att söka efter så jag chansade.. men men, det var ju tydligen en del som inte sett den :tummenupp

JiMpA skrev:
ok :) lite svårt att söka efter så jag chansade.. men men, det var ju tydligen en del som inte sett den :tummenupp
Jupp, ingen större skada skedd så att säga :tummenupp

...Även om besvikelsen blir totalt när man börjar titta på den där häftiga omtalade stuntfilmen osså har man redan sett skiten :gnissla :hihi

Jag hade faktist inte sett den.

Rätt cool, dom vet ju hur man anvädnder en fighter :)

Blir ju bara fler o fler medlemmar här så att råka posta samma sak en andra gång är väl inte hela världen!?!? kanske stjäl nån minut av dom som redan sett den men va fan gör de då... grym film förresten"inte sett den"

Riktigt bra :tummenupp Det är såna filmer som får en att prova på sådant man egentligen inte klarar av :confused:

Det fanns väl någon liknande med en italienare som körde trial utan framhjul samt Monster. Kanske var han på slutet... Har dock inte kvar länken.

TomTroll skrev:
Riktigt bra :tummenupp Det är såna filmer som får en att prova på sådant man egentligen inte klarar av :confused:

Det fanns väl någon liknande med en italienare som körde trial utan framhjul samt Monster. Kanske var han på slutet... Har dock inte kvar länken.

jepp, Christian pfieffer *stavning* ellernåt hette han om ja inte minns fel, sök å du skola finna...

hm, diggar killen med båge på hojen.. :D

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!