Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har sett den i verkligheten på mässa. tycker inte att den är så speciell faktiskt. och limo är den väl inte (limo för mig är en 8 meter lång bil)? bara stor och bling-blingande.sportarn skrev:Riktigt coolt att åka runt i en sån limo på stan. 26 tums fälgar![]()
Limo
Nån som är sugen på att hänga med o gå ihop att hyra en sån nån kväll säkert jättebilligt![]()
sportarn skrev:Riktigt coolt att åka runt i en sån limo på stan. 26 tums fälgar![]()
Limo
Nån som är sugen på att hänga med o gå ihop att hyra en sån nån kväll säkert jättebilligt![]()

MikkE skrev:jag har sett den i verkligheten på mässa. tycker inte att den är så speciell faktiskt. och limo är den väl inte (limo för mig är en 8 meter lång bil)? bara stor och bling-blingande.
billigt lär det inte heller bli![]()
En engelsk firma köpte för några år sedan 3500 bandvagnar som de ställde upp på en tomt i ett industriområde här i Östersund. Jag såg i tidningen igår att de fortfarande har ca 40st kvar som de har svårt att bli av med. Du kanske skulle ta och göra verklighet av din idé?sgtpepper skrev:Nu när amerikanska HMMWV blivit en civil framgång i form av Hummern (perfekt stadsbil!) för alla rika och bling-bling-törstande människor med lågt estetiskt sinne så tycker jag att det är dags för den svenska motsvarigheten; Bandvagn 206 i stads-utförande!!
sån trodde jag det var frågan om!!Tjet skrev:
Jepp, då kan man ju lika gärna köpa sig en själv...kajlyl skrev:sån trodde jag det var frågan om!!
Den de i tokholm har är ju bara ett pinsamtförsök
Det är lugnt, en av mina bästa polare jobbar på bandvagnsavdelningen på FMV så han kan säkert fixa fram ett gäng Bv206Esquire skrev:En engelsk firma köpte för några år sedan 3500 bandvagnar som de ställde upp på en tomt i ett industriområde här i Östersund. Jag såg i tidningen igår att de fortfarande har ca 40st kvar som de har svårt att bli av med. Du kanske skulle ta och göra verklighet av din idé?
Jag tror även att de hade 10st Haubitzar...
För att fota hela batchen var de tvugna att ta ett flygfoto...Coolt! Synd bara att banden är så jävla dyra och att man behöver lastbilskort för att framföra en bandvagn civilt (om man nu överhuvudtaget kan få tillstånd att köra den på allmän väg som civilist?).Blue skrev:
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |