Cool klocka

AndersIvar

Medlem
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
GSX-R 1000
Söker en riktigt fräck klocka med ljus till cykeln så man kan se vad tiden är när man susar runt mellan 70 och 110, det skakar ju så i dom farterna :yoparty En digitalklocka med blå bakgrundsbelysning hade juhe vart grejt. Sen har jag kikat på en ny mätare på www.lqt-racing.se och undrar om det går att koppla in typ tankmätare som inte finns på min blade idag så den fungerar, finns juhe även växelväljare och annat som inte finns idag som man vill koplla in om man köper en sådan. Behöver man vara doktor i mc-elektronik för att lösa det eller är det plug&play? :hihi

Jag köpte en nyckelringsklocka på Clas Ohlson och satte den i nyckelknippan, då kan man iaf hålla upp den lite snabbt å kika. Den hade dessutom termometer! :tummenupp
Soppamätare blir nog svårt, eftersom du inte har nån sensor i din tank, du har väl bara varningslampa som tänds när du har 3 liter kvar? För att soppamätarn ska funka på Lqt-racings instrument så måste du har en sensor i tanken, som är kalibrerad för din tank. Men fixar du bara en sån så är ju saken klar! :)
En växellägessensor har du garanterat redan, i synnerhet om du har insprut, borde gå att koppla in sig på den :)

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back