Comi regerar!

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Kom ner till garaget med full mundering för en tur på bulten, och fick till min fasa se att bakdäcket var platt! Messade Comi 13:00, 1,5h senare har jag nytt bakdäck och en lättare plånbok! :tummenupp Men nu är vädergudarna emot mig istället, tror att det var för att Comi sa att det nya däcket hade grymt grepp i vätan, som jag borde testa. :huvet

Jag kan skaffa ett nytt bakdäck på tio minuter, Mc-Varuhuset, Ava MC eller annan lämplig närliggande handlare, om jag har så bråttom.

Vad missade jag?

loser skrev:
tror att det var för att Comi sa att det nya däcket hade grymt grepp i vätan, som jag borde testa. :huvet
Det har det! Han sätter motvilligt på annat gummi än pilot power åt kunderna :tummenupp

Chronic skrev:
Jag kan skaffa ett nytt bakdäck på tio minuter, Mc-Varuhuset, Ava MC eller annan lämplig närliggande handlare, om jag har så bråttom.

Vad missade jag?

Söndag bland annat. Sedan har jag inte varit med om att Mc-varuhuset någonsin har fixat något på 10 minuter. De är alltid så upptagna, om man inte först kommer ner med fikabröd / tårta, då går det att få plats på stuberten. Mmmmkay. :tummenupp
Du missade nog inget, men idag var Comi min vardagshjälte, och jag har en hel hoj, utan att behöva lova att ligga med någon. :tungan

Chronic skrev:

Vad missade jag?

En Söndag ?

Comi e kung! Han gjorde samma sak åt oss när DTM fick punka vid Rosenhill för ett gäng veckor sen.

Det e klart... Han skänker förstås inte däcken, men det e jävligt bra service att åka in och öppna/jobba en söndag eftermiddag.

Thnx Comi!

Comi är kung...Japp.

Efter min otur med jkedjor etc, så kom han ut, hem till mig i nacka och nitade kedjan på plats =) sen bytte mitt framdäck i verkstan, å hjälpte till med justering av bakdäck etc!

Har vid ett tillfälle innan även fått på andra däck med mkt kort varsel...

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D