Comhem tv nere?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Någon i sthlm med comhem som inte har signal?
Jag bor i liljeholmen.

Inte första gången jag har problem med comhem. Jag hatar dom, men föreningen har valt dom som grundleverantör... :huvet

VH1 har rullat hela dagen hos mig (Gärdet) utan avbrott. :tummenupp Säker på att det inte är SBS? :D

Appropå SBS. Var hemma hos en äldre dam idag, som har Comhem digital-tv, dock fungerade inte 3:an (hon ser mest på 1:an, 2:an) och varje gång hon satte på tv startade den på 4.an.

Kommer dit, testar, allt fungerar precis som det ska. Gör en ominstallation ändå. Visar sig att hon byter kanal med tv-kontrollen och inte den för hennes box. Stackarn hade betalat för Medium i 6månader men ingen hade visat att hon skulle använda den andra kontrollen.

Last edited:
VH1 har rullat hela dagen hos mig (Gärdet) utan avbrott. :tummenupp Säker på att det inte är SBS? :D

Appropå SBS. Var hemma hos en äldre dam idag, som har Comhem digital-tv, dock fungerade inte 3:an (hon ser mest på 1:an, 2:an) och varje gång hon satte på tv startade den på 4.an.

Kommer dit, testar, allt fungerar precis som det ska. Gör en ominstallation ändå. Visar sig att hon byter kanal med tv-kontrollen och inte den för hennes box. Stackarn hade betalat för Medium i 6månader men ingen hade visat att hon skulle använda den andra kontrollen.

Hahaha... Stackarn! Jag har inte ens nån digitalbox. Har nyss flyttat. Vägrar beställa digitalbox från comhem. Blir nog bredbandsbolaget.

Men jag fattar inte hur comhem lyckats infiltrera sig så i flerbostadshus dom är ju usla, både på det dom ska leverera och kundtjänst. Hade box via dom för flera år sedan. försökte hyra filmer via boxen några gånger och det sket sig varje gång!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg