Collegeprylar behövs!!!!

Vore riktigt ballt att ha kläder a'la FEZ, i that 70's show. Undrar var mana kan finna sådant?!

Jävlar, hade suttit som ett smäck på mig!

hållundan skrev:
Jävlar Mark. Trots att jag sett dig i bara mässingen vid ett flertal tillfällen får jag ÄNDÅ fräs vid blotta anblicken av din uppladdade bild.

Frågan är bara den, om tröjan är så värst "collegeinriktad"? Med tanke på vad de har på sig i alla dessa filmer, som är målet för festen, är det ju lite svårt att veta hur man "ska" se ut.

Hmmm... Annars, :Rockbanan :rock :yoparty

:rodnar

Om man ska gå efter "dagens" collage-standard i USA så är de slappa jeans o en fulslapp tunn tröjja som gäller för killar ungefär. Inget märkvärdigt. Dock jävligt fult :gnissla

Huruvida du vill låna min tröjja eller inte får du avgöra. Den finns här, bara för dig! :pannkyss

@Barbs: jaja, hann bara inte klä på mig innan... :4skrika

Mark skrev:
:rodnar

Om man ska gå efter "dagens" collage-standard i USA så är de slappa jeans o en fulslapp tunn tröjja som gäller för killar ungefär. Inget märkvärdigt. Dock jävligt fult :gnissla

Huruvida du vill låna min tröjja eller inte får du avgöra. Den finns här, bara för dig! :pannkyss

@Barbs: jaja, hann bara inte klä på mig innan... :4skrika
:Bugar

Fan, jag kan inte bestämma mig vad jag ska haaa.....

Om du ser till att streak´a på festen så är det nog inte så himla noga med vad du har på dig.

Pökgaranterat med den stoltheten som du går runt och bär på! :hihi

Mark skrev:
Om du ser till att streak´a på festen så är det nog inte så himla noga med vad du har på dig.

Pökgaranterat med den stoltheten som du går runt och bär på! :hihi
Inne på det spåret. Streaka Laholmsvägen funkar ju!

Film, Old School, någon som sett? Frank the Tank. :yoparty :hihi :rofl Hysteriskt kul...

Back