Colin Edwards

Nån som vet om Sete har hemsida?

Finns där nått ställe som man kan hitta de flesta GP förares hemsidor på?
Hittar inte direkt nått på Motogp sidan...
 
I senaste numret av Roadracing World är det ett "hemma hos" reportage hos Colin på säkert två sidor som jag skummade som hastigast. Stora hobbyn (när han inte glassar framför monster-TV'n som alla amerikaner) verkar vara att fotografera sin familj. Sen har han grymt coola bilar! Grymt coola! :banana
Colon är cool helt enkelt, hoppas han kniper några segrar i år så man får se hans härligt kaxiga attityd på segerintervjuerna, hehe...
 
Torkel skrev:
Colon är cool helt enkelt, hoppas han kniper några segrar i år så man får se hans härligt kaxiga attityd på segerintervjuerna, hehe...
Det får vi hoppas. Vore ju kul att slippa "räjs värry diffikålt, aj traj tå påusch, bat väry slippery" och liknande.
 
valmers skrev:
Det får vi hoppas. Vore ju kul att slippa "räjs värry diffikålt, aj traj tå påusch, bat väry slippery" och liknande.


Är det roligare att höra "We had a great set-up and I would like to thank my sponsors, my team and bla. bla. bla" ?
 
Goodstuff skrev:
Är det roligare att höra "We had a great set-up and I would like to thank my sponsors, my team and bla. bla. bla" ?
Jag vill att det ska vara lika bra pallplatsintervjuer som i F1.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top