Coldplay i Globen

RoadRunner

Ny medlem
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
KTM625SMC
Coldplay igårkväll!!

Måste säga att trots bandet verkade göra en mer eller mindre "rutin" spelning tyckte jag det var grymt bra!! Chris Martin sjunger ju fruktansvärt bra live faktiskt, jag var mycket positivt överraskad då detta var första gången jag såg dom live!
Lite synd bara på publiken.... jag stod längst fram och hade hoppats på lite bättre ös därframme men så kan det va ibland. Spelningen nådde aldrig riktigt upp till det där magiska stadiet men det berodde nog mest på oss i publiken faktiskt... men det tände ändå till tex under Yellow, Clocks och The scientist då man märkte att stämningen ialla fall var framme och nosade på det där magiska som får en att åka 30 mil enkel resa för att se sina "hjältar" :hihi
Allt som allt blir det :squid :squid :squid av 5 möjliga, dock en stark trea!!

Jaja allt för mig! Hade gott....

Ljudet var inte riktigt hundra och det var ganska lugnt i publiken men det var en bra konsert tycker jag. Kul med band som låter minst lika bra live som på skiva, vilket många inte gör tycker jag.

Joe Schmoe skrev:
Kul med band som låter minst lika bra live som på skiva, vilket många inte gör tycker jag.

Håller med till 100%, tycker faktiskt att dom lät bättre i vissa avseenden live!! Ne helt klart värt inträdet och jag går nog igen om det kommer tillfälle!

:tummenupp tyckte konserten var grymt bra men som sagt fattades en del från publikens sida tycker jag.

Absolut inge fel på coldplay de rockade!! :banana

Jag såg Coldplay på Roskilde för ett par år sedan. Sista spelningen, efter Metallica (tror jag, det eller Maiden). Lugnt, stilla, mörkt och surrealistiskt. Grymt bra konsert.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg