Nisse Järnet
pschyy =D
Hmm, vissa av mina XviD-filmer får jag inget ljud på, men jag har letat och installerat allt skit jag hittat i codecväg men det vill sig ändå inte!!! Har nyaste MP. HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Har du provat ACE megakodecpack?Nisse Järnet skrev:Hmm, vissa av mina XviD-filmer får jag inget ljud på, men jag har letat och installerat allt skit jag hittat i codecväg men det vill sig ändå inte!!! Har nyaste MP. HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!![]()
Tror inte det, konstigt nog. Tycker att jag hittat hur många superdupercodecpacks som helst men jag testar! Tack för tipsetberggren_martin skrev:Har du provat ACE megakodecpack?
Funkade finfint för migNisse Järnet skrev:Tror inte det, konstigt nog. Tycker att jag hittat hur många superdupercodecpacks som helst men jag testar! Tack för tipset![]()
Funkade icke =( Verkar ha nåt att göra med AC3 ljudcodec eller nåt sånt.Nisse Järnet skrev:Tror inte det, konstigt nog. Tycker att jag hittat hur många superdupercodecpacks som helst men jag testar! Tack för tipset![]()
Oj.. ja då var det värre. Om jag var du skulle jag installera om hela ljudkortet.Nisse Järnet skrev:Funkade icke =( Verkar ha nåt att göra med AC3 ljudcodec eller nåt sånt.
Nisse Järnet skrev:Hmm, vissa av mina XviD-filmer får jag inget ljud på, men jag har letat och installerat allt skit jag hittat i codecväg men det vill sig ändå inte!!! Har nyaste MP. HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |