Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klibbigt är bra har jag hörtM:et skrev:Är det inte trevligare att låta den goda kalla colan glida ner i strupen under tiden man tvättar istället![]()
Jag börjar fundera på om cola är lösningen på allt ont här i världen. Det måste finnas tusen användningsområden.
När man var liten grabb och lirade fotboll brukade vi använda cola på målvaktshandskarna för extra fäste![]()
Kladdigt som sagt... Hmm, kanske något för bättre fäste för däckenaKlibbigt är bra har jag hört
M:et skrev:Är det inte trevligare att låta den goda kalla colan glida ner i strupen under tiden man tvättar istället![]()
Jag börjar fundera på om cola är lösningen på allt ont här i världen. Det måste finnas tusen användningsområden.
När man var liten grabb och lirade fotboll brukade vi använda cola på målvaktshandskarna för extra fäste![]()
Kladdigt som sagt... Hmm, kanske något för bättre fäste för däckenaKlibbigt är bra har jag hört
Mell skrev:
Sen att Coca cola löser rost eller fräter på tänder är en skröna. Kolsyrat vatten löser rost lika bra som cola( ganska dåligt alltså).![]()

M:et skrev:Är det inte trevligare att låta den goda kalla colan glida ner i strupen under tiden man tvättar istället

Emmi skrev:Det är dessutom bra för kopplingen på gamla bilar.![]()
![]()
Det fräter för att det är citronsyra i.![]()
håller med dej,bättre o ta 5ans sandpapper så e dom garanterat borta,så slipper man allt kladd oxåMell skrev:Hur kommer man ens på iden att hälla cola över hojen.....![]()

Wiseguy skrev:Man får väl se till att colan inte rinner ned på golvet utan man får samla upp det i ett glas efter att man fixat flugorna med det.![]()
Ställ dig i hörnet och skäms nu, se så, bort |
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!