Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M:et skrev:Är det inte trevligare att låta den goda kalla colan glida ner i strupen under tiden man tvättar istället![]()
Jag börjar fundera på om cola är lösningen på allt ont här i världen. Det måste finnas tusen användningsområden.
När man var liten grabb och lirade fotboll brukade vi använda cola på målvaktshandskarna för extra fäste![]()
Kladdigt som sagt... Hmm, kanske något för bättre fäste för däckenaKlibbigt är bra har jag hört
M:et skrev:Är det inte trevligare att låta den goda kalla colan glida ner i strupen under tiden man tvättar istället![]()
Jag börjar fundera på om cola är lösningen på allt ont här i världen. Det måste finnas tusen användningsområden.
När man var liten grabb och lirade fotboll brukade vi använda cola på målvaktshandskarna för extra fäste![]()
Kladdigt som sagt... Hmm, kanske något för bättre fäste för däckenaKlibbigt är bra har jag hört
Mell skrev:
Sen att Coca cola löser rost eller fräter på tänder är en skröna. Kolsyrat vatten löser rost lika bra som cola( ganska dåligt alltså).![]()
M:et skrev:Är det inte trevligare att låta den goda kalla colan glida ner i strupen under tiden man tvättar istället
Emmi skrev:Det är dessutom bra för kopplingen på gamla bilar.![]()
![]()
Det fräter för att det är citronsyra i.![]()
håller med dej,bättre o ta 5ans sandpapper så e dom garanterat borta,så slipper man allt kladd oxåMell skrev:Hur kommer man ens på iden att hälla cola över hojen.....![]()
Wiseguy skrev:Man får väl se till att colan inte rinner ned på golvet utan man får samla upp det i ett glas efter att man fixat flugorna med det.![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |