Norre999
Ny medlem
Hej!
Ska bänka cykeln nästa onsdag och försöker nu ställa den så nära som möjligt, tid=pengar. Vad tycker en LC4:a om för CO på tomgång. Hur högt lönar det sig förresten att ställa tomgången för att den ska starta så lätt som möjligt. Har nämligen vissa problem (jävla kickstart!!).
Tack på förhand.
Ps.
Första veckoslutet kört, jävligt kallt i Finland, men fan va roligt!!
Ska bänka cykeln nästa onsdag och försöker nu ställa den så nära som möjligt, tid=pengar. Vad tycker en LC4:a om för CO på tomgång. Hur högt lönar det sig förresten att ställa tomgången för att den ska starta så lätt som möjligt. Har nämligen vissa problem (jävla kickstart!!).
Tack på förhand.
Ps.
Första veckoslutet kört, jävligt kallt i Finland, men fan va roligt!!