Clip-on, styrhalvor. Var få tag på?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Vet inte om detta är riktigt rätt forum att fråga i men eftersom ni rejsåkare klotar med jämna mellanrum så utgår jag från att ni har koll.

Jag klotade min hoj nu på Anderstorp denna helgen och behöver ha lite nya grejer. Bl.a. nya styrhalvor. Vart köper ni era ifrån?
Jag har kolla runt lite bland länkarna i stylingforumet men har bara hittat något enda ställe som säljer clip-on. Helst vill jag ha tag i ett sådant där det går att byta styrpinnen.

Hpp och kk har jag mejlat nu, något mer förlag?

Kolla med R N MC-Service (MC-Demontering) på Friggagatan. Han har en hel del begagnade delar.
/B)

BMS skrev:
Kolla med R N MC-Service (MC-Demontering) på Friggagatan. Han har en hel del begagnade delar.
/B)

Jupp, jag har pratat med dom idag men de behövde mer info än jag kunde tillföra för tillfället. Jag visste bara att jag behöver styre för 50mm gaffeldiameter och 22mm styrpinnar. Dom hade inte koll på vilka andra hojar som har den dimentionen men nu har jag kollat runt lite och bl.a R1 och blade har samma så det kan hända att någon har klotat en sådan och att RN kan ha skrotat den. :hihi

Min hoj är ju väldigt ovanlig och begagnade delar växer inte på träd. Den delar en hel del prylar med andra hojar men det gäller bara att lista ut vilka.

Kolla med Greven jag köppte det mesta till min hoj där nu också då jag ju som bekant klotade dan före dig.

Han har ganska mycket beg Yamaha delar.

Ring å hör.
Tel: 0320-41415

http://www.grevensmcdelar.com

/Mike

Mookie skrev:
Vet inte om detta är riktigt rätt forum att fråga i men eftersom ni rejsåkare klotar med jämna mellanrum så utgår jag från att ni har koll.

Jag klotade min hoj nu på Anderstorp denna helgen och behöver ha lite nya grejer. Bl.a. nya styrhalvor. Vart köper ni era ifrån?
Jag har kolla runt lite bland länkarna i stylingforumet men har bara hittat något enda ställe som säljer clip-on. Helst vill jag ha tag i ett sådant där det går att byta styrpinnen.

*/ ?>
Back