Click and drag *ingen horror*

Hur gör jag på bana 4?
Har ändrat om alla dom där å fått fram alla nummer, men det går inte å trycka sig vidare:va :argpådato

EDIT: Hade visst kommit till bana 4 :P

Last edited:
jens__E skrev:
2381843 Hur gör jag på bana 4?
Har ändrat om alla dom där å fått fram alla nummer, men det går inte å trycka sig vidare:va :argpådato

EDIT: Hade visst kommit till bana 4 :P
Då har du skrivit fel siffror..
Har du passat in alla kvadrater o trianglar o sånt? Du kanske har vänt någon siffra uppåner?

Mark skrev:
2382216 Om nån orkar hinta (ge mig hela lösningen) om nr 1 så vore jag tacksam :4skrika
Stoppa in nyckeln i blåa lådan så bör du klura ut första steget iaf..

Last edited:
Minimorran skrev:
2382223
Stoppa in nyckeln i blåa lådan så bör du klura ut första steget iaf..

Men staplarna på nyckeln ändrar ju höjd efter varje försök. Iaf den första stapeln. Antar att man ska få flödet att gå rakt genom.

M

Mark skrev:
2382258 Men staplarna på nyckeln ändrar ju höjd efter varje försök. Iaf den första stapeln. Antar att man ska få flödet att gå rakt genom.

M
Höjden utanför är inte lika som höjden innanför.. så det spelar ingen roll att det ser konstigt ut utanför låset..

Last edited:
tian behövdes osså ljud..min ena sladd va ur så nu gick de bättre..7an kvar men fattar inte alls hur de ska gå till på den :S

Zenit skrev:
2389418 tian behövdes osså ljud..min ena sladd va ur så nu gick de bättre..7an kvar men fattar inte alls hur de ska gå till på den :S
placera cirklarna rätt enligt höjd/bredd-mätarna och fäst sedan "pinn-grejen" på dem..

Minimorran skrev:
2396810 placera cirklarna rätt enligt höjd/bredd-mätarna och fäst sedan "pinn-grejen" på dem..

doh nu fick du mig att starta med de igen ju o precis innan jag skulle lägga mig med..:mad: :tungan

Tack för hjälpen hade inte ens tänkt på att flytta på cirklarna ju :död men nu så e alla klara o de känns som man kan sova lungt i natt tack :pannkyss

Zenit skrev:
2397263 doh nu fick du mig att starta med de igen ju o precis innan jag skulle lägga mig med..:mad: :tungan

Tack för hjälpen hade inte ens tänkt på att flytta på cirklarna ju :död men nu så e alla klara o de känns som man kan sova lungt i natt tack :pannkyss
vassego:)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...