Classic Bike Apparel

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjo!!

Fick en lapp ifrån "WEB - Classic Bike Apparel" i brevlådan:

"Hej!

Har försökt att nå dig angående fireblade.
Du kan väl slå en signal på nedanstående nr.

Hälsningar"

Flera som fått detta utskick?

Orkar inte försäljarna ens ringa upp själva numera??? :mad: För det är minsann ingen som har ringt.

//KaliZ

Last edited:
Jag fick EXAKT samma brev idag men ang. en hayabusa. Exakt samma brev.
Tack för att du tog dig tid att posta. Nu slipper jag undra vad det gällde. Nån med mer erfarenhet i ärendet för gärna berätta mer.

Last edited:
Gör en sökning, dom säljer tröjor, dom hävdar att det är org grejer, men folk har väl varit lite missnöjd med kvalitén och så tror jag.

Search and you shall find.

De ringde mig. ville kränga 2hoodies 0ch en t-shirt med fireblade tryck för 1400:-
billigt!:huvet

Jag fick ett samtal från dom idag där dom ville sälja en tröjja för 1400 och skicka med en annan tröjja som va "värd" 900kr... Jag hann dock inte prata med han som ringde pga jobb men jag tänkte säga nått käckt till honom nästa gång..

Jag fick ett samtal från dom idag där dom ville sälja en tröjja för 1400 och skicka med en annan tröjja som va "värd" 900kr... Jag hann dock inte prata med han som ringde pga jobb men jag tänkte säga nått käckt till honom nästa gång..

Hehe, bara en tidsfråga innan dem hittar din brevlåda också!!! :glömdet

Nu är de tydligen igång igen.
Fick ett samtal idag om att de ska plocka hem tröjor med "amerikansk" kvailite med Honda fireblade tryck och sälja exklusivt till oss fireblade ägare. Skulle bara kosta mig 1475:- för två hoodies, normalt pris 1690:-
Ingen möjlighet att få se bilder eller något, utan bara skicka hem och sedan skulle jag få skicka tillbaka inom 14dagar om jag inte var nöjd. :arsele

Haha, de ringde till mig idag och sa något i stil med: "öööh du har en Honda CBR eller något sånt va?". Jo en 600 RR svarade jag. "Kanon, då har vi ett perfekt erbjudande till dig... Fireblade-tröjor!"

Haha, muppar :)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...